Pomoc w odpowiednim ustawieniu skutera po tunningu 82cm tłok 50mm

witam mam pytanie mianowicie do posiadaczy skuterów 82 cm chodzi mi o to ze chciałbym wiedziec jak wy ustawialiscie swój skuter przerabiajac go na taka pojemnosc jaka dysza czy podnosiliscie iglice itp oraz jakie zastosowaliscie rolki co jeszcze dodatkowo wymieniliscie aby silniczek pracował prawidłowo poniżej napisze co posiadam i napiszcie co jest ok a co byscie zmienili według was

cylinder tłok 50mm zapłaciłem za niego 135 zł wydaje mi sie ze china
głowica orginalna od 50 cm daje spora komprsje :) odpalam na aku motocyklowy
dysza 85 z iglica na srodku
rolki 5 gram i zwykły wariator
na sprzegle nic nie zmieniałem zadnych sprezynek itp

i nie wiem ale wydaje mi sie ze jest cos nie tak do 65 km/h idzie jak burza i po silniku juz słysze ze ma koniec obrotów i jadac tak do 75 dociagne po prostej dodam ze ma ciagle bardzo duzy zapas mocy w porównaniu do 50 :) jak pod górke 30 stopni wjezdzam z pretkoscia 60 to jade 60 a i nawet moge sobie przyspieszyc nie zwalnia

dajcie teraz mi swoja opinie czy wszystko ok czy taka pretkosc maksymalna jest ok i czy opis zgadza sie z waszymi silnikami i ich praca pozdrawiam

pomoże ktos ?

Ja nie zakładam cylka 50mm do głowicy 39mm tylko dedykowaną pod dany cylinder,gaźnik i króciec o większej średnicy,filtr powietrza większy i bez kombinowania z dyszami i latają po 80-85km/h[gps nie licznikowe] klienci jeżdżą do pracy,szkoły i gdzie im tam się podoba i nie narzekają ale nie zakładam 50mm[81288,71cm] tylko 51mm[84572,77cm] z dedykowaną do niego głowicą lub zestaw na 47mm[71826,70cm],napędy seryjne[zależy od klienta] tylko rolki cięższe[zależy od egzemplarza]

no ja umyslnie założyłem seryjna głowice ze wzgledu na kompresje wiadomo duza kompresja mniejsze spalanie a nie wydaje mi sie aby głowica dedykowana do 80 cm co kolwiek zmieniła oprócz spadku kompresji jesli chodzi o gaznik to wydaje mi sie ze jest ok i wszystko dobrze ustawione kruciec oczywiscie wiekszy zastosowany z wieksza gardziela niz seryjny pasuje do gaznika po wyrególowaniu gaznika siwca kawa z mlekiem wiec wydaje mi sie ze jest z tym wszystko ok a i mam pytanie mam gaznik od 125 pojemnosci mozna go załozyc do skutera 82 cm ? da to cos ? i czy spalanie nie wzrosnie za duzo ? i wnioskuje z twej rady ze przydało by sie wymienic rolki ? na wieksze ? aby zyskac na pretkosci ja równiez moj v max podałem ci z gps idzie jak wariat do 65 wedle gps potem powoli powoli po prostej sie rozpedza i uzyskuje max 75 km wede gps a silnik juz wyje ma max obrotów a zmiana rolek moze spowodowac ze skuter bedzie latac te 80 ? z gps bo mi to w zupełnosci wystarczy wiecej pretkosci nie potrzebuje :)

:)

gaźnik od 125 pojemności można go założyć do skutera 82 cm, spalanie nie wzrośnie za dużo,rolki nie na większe tylko cięższe,co do głowicy od 50tki to możesz się pożegnać z uszczelniaczami i zawory się mogą wypalić.

no ok a cieższe znaczy jakie bys mi radził załozyc obecnie mam 5 gram założyc np 6 czy 7 ? a i jesli chodzi o głowice to cieżko powiedziec ma ona za soba 5 tys przebiegu a 50 cm i teraz 1,5 tys na tym zestawie narazie wszystko nie bierze oleju nie dymi wiec raczej głowica powinna sie trzymac a jak sie posypie to juz nie duzy koszt kupic nowa tym bardziej ze zalezy mi tylko aby to w miare dobrze chodziło dziennie robie 40 km skuterem nie moze mi stanac w połowie drogi :) a ten gaznik jak założe zmienic dysze bo tam mam cos ponad 100 dysze seryjna

Najczęściej zakładam 7,5-8g,co do dyszy to sie dowiesz jak założysz jak go będzie zalewać to dasz mniejszą tak w ślepo to tylko wróżka:)

dzieki założyłem rolki 7,5 grama poprawiła sie jakosc pracy silnika przyspieszenie co prawda spadło troche ale moment obrotowy jest wydłuzony dłuzej sie wkreca przez to i pretkosc jaka uzyskałem z gps 83 wydaje mi sie ze wystarczy nie bede kombinował z gaznikiem :) dzieki wielkie za pomoc i rade :)

Kodi na przyszłość piszemy Prędkość i używaj polskich znaków bo jest różnica czy robisz komuś Łaskę czy Laske :)

No będę pamiętał :) lecz pojawił się problem w skuterku :( jak jadę sobie te 70 zwalniam bać zahamuję gwałtownie to silnik potrafi zgasnąć dzieje się tak po przejechaniu co najmniej 2-3 km skuter też ma tendencje do szarpania przy rozpędzeniu się do maxa potrafi szarpać zwolnic i jechać dalej następnie jak wyhamuję skuterek do np 30 gaśnie muszę odczekać z 10 sekund zanim znów odpali jakaś rada co to może byc ?

Zmień głowicę.

ok zmienię i zobaczymy czy coś to da

zmieniłem nic to nie dało....... jest jak było wcześniej dodam że założyłem głowice dedykowana do tej pojemności jakieś inne rady czym może to być spowodowane ?

Kodi napisał:

No będę pamiętał :) lecz pojawił się problem w skuterku :( jak jadę sobie te 70 zwalniam bać zahamuję gwałtownie to silnik potrafi zgasnąć dzieje się tak po przejechaniu co najmniej 2-3 km skuter też ma tendencje do szarpania przy rozpędzeniu się do maxa potrafi szarpać zwolnic i jechać dalej następnie jak wyhamuję skuterek do np 30 gaśnie muszę odczekać z 10 sekund zanim znów odpali jakaś rada co to może byc ?

po tym wpisie myślałem że to wina głowicy,A napisz mi czy sprawdziłeś gaźnik czy czysty czy jakiegoś syfa nie złapał i stąd trudności z odpalaniem ,szarpanie i gaśnięcie po/przy hamowaniu to podejrzewam że za ciężkie rolki.

gażnik czyściutki wszystko mam przejrzane rolki zmieniłem na jakie były i jest to samo nie wiem co sie stało pierwszy raz sie z czymś takim spotkałem

A czasem gara żeś pan nie zarżną?

jak głowice wymieniałem to zajrzałem z ciekawości na tłok i cylinderek i wszystko bardzo ładnie wygląda dotarte jak należy nie mam pojęcia co to może być

Nie wiem szukaj jest wiele może;cewka,przewód,świeca,moduł itd