Hej potrzebuję pomocy bo za duzo tego na raynku nabyłem apke sr50 na airsal 70cc reszta seria dokupiłem do tego
- gaźnik dellorto phbg 19 ds
- ssanie reczne stage6
- Boost Bottle Stage6, chrom
- tłumik leovince zx
i teraz pytanko co z wariatorem , sprzęgłem , dzwonem , pasek
tyle wiem o tuningu w skuterze czy coś wiecej można wymienić dla osiągów oraz takie spalanie +/- moj były sprzęt palił 9-11L na 100km ale to może przez źle wyregulowany gaźnik
Czy znacie może kogoś kto dobrze mi to poskłada i wyreguluje okolice Katowic do 100km no wiadomo jak bedzie 120 to też moze być proszę o propozycje budżet raczej duży ale nie zabijajcie mnie ceną typu sprzęgło za 1000zl
Airsal 70 nie gwarantuje mocy piekielnej. Polecam wariator Topr Racing NG u mnie się sprawdza do tego sprzęgło motoforce racing V2 i dzwon Motoforce racing do tego sprężyna jakaś średnia i sprężynki sprzęgła średnie lub twarde. Najlepiej wziąć komplet sprężyn centralnych, sprężynek sprzęgła i rolek. Potem regulacja i będzie latać. 11 L paliwa to duuuużo, mój po tunie palił max 7L
tak jak powiedziałem mam konia nie mechanika a sam tego nie ogarnę żeby dobrze wystroić 7l no to spoko spalanie powiedz mi a co sądzisz o takim kicie
Wariator: Polini Hi Speed
Sprzęgło: Malossi Fly ???
a jeżeli chodzi o cylek to jest tym czasowy wiec nie patrzymy na to co jest teraz tylko przyszłościowo za mieś bedzie inny wraz z wałem
powiedz mi jak ten twój kit chodził np v-max na jakim cylku go miałeś oraz tak +/- przyśpieszenie porównanie np stawał na kolo z gazu czy musiałeś szarpać
\
Hehehe na koło nie stanie bo jest długi i waży 105kg Ale V max to takie realne 80-85km/h mierzone gps. I samochody na światłach zostawiam, przyspieszenie jest miodne. Malossi Fly ma dobre opinie więc spoko, co do Polini Hi Speed nie miałem i nie wiem jak się zachowuje i czy łatwo wystroić. Miałem Airsala 70 sport ale stanął dęba teraz jest DR Evolution 70 i póki co na dotarciu.
hym a jaki masz tłumik , gaźnik , oraz rolki ?
Tłumik mam bidalot s2r odpowiednik yasuni z, w sumie to jest yasuni z bo franzuci go na licencji robią, gaźnik dellorto 17,5mm rolki stage 6 3,5g, dysza 75
10 konny cylinder poderwie na koło 100kg skuter z manetki. mnie 104kg junak podnosił jak byłem z kufrem i ciuchach motocyklowych a ja sam ważyłem wtedy 100kg
a może ktoś podesłać jakieś lepsze części bo 70km/h to jeździłem na keeway all seria tylko cylek tłok głowica malossi i sport tłumik teraz szukam czegoś 95hm/h +
To kup sobie 125 ccm a jak chcesz 100km/h to kup athena racing 70 ccm, do tego wydech pokroju stage 6 pro replica, zmień przełożenia, do tego napęd atheny racing za 1600 zł i będziesz miał te swoje 100km/h a nie zapomnij o zmianie hamulców bo te, które masz nie są projektowane do takich prędkości tak samo jak i rama
w tym problem że tak nie bardzo spokojnie
i zobacz sobie jaki masz indeks maksymalnej prędkości na oponach
jeżeli chcesz 95km i więcej potrzebujesz cylindra typu Stage6 MKII (12-14KM) i zmiany przełożeń. bo na fabrycznych tyle nie polecisz. chyba że zakręcisz silnik do 13-14 tys. ale tego nie zrobisz bez zmiany wału i łożysk
Ja się nie denerwuję ale jak chcesz robić taki tuning to zrób go porządnie, musisz zmienić hamulce a indeks prędkości pewnie do 80km/h, przynajmniej z takim się spotykam w skuterach. Do tego warto by zmienić kategorię pojazdu i zrobić prawko bo jak gdzieś piźniesz to Ubezpieczalnia się wypnie a Ty zapłacisz z własnej kieszeni. Pół biedy jak strzelisz w poloneza ale jak walniesz np w Bentleya to się zdziwisz a nie daj Bóg jak kogoś zabijesz to raz, że pójdziesz siedzieć to zapłacisz zadośćuczynienie i rentę rodzinie. Ja rozumiem tuning, żeby skuterek leciał to 70km/h ale 100km/h to już dość niebezpieczna granica i ja odpowiedzialności za doradzanie Tobie jak zrobić aby leciał 100 km/h nie wezmę