po co pierścienie do wariatora ?

Do wariatora malossi do silnika minareli dostalem 3 pierscionki , jedna z nich jest największa i najgrubsza to wiem że to jest blokada więc nie zakladam jej, ale zostaly 2 pierscionki są mniejsze od blokady wariatora ale jedna z nich jest troszkę grubsza, czy one będą wplywaly na v max? czy ktoś zakładał je? oto fotki , a pytam bo w peugeocie nie miałem takich pierscionków
http://img403.imageshack…/dsc00094mt.jpg
Pozdrawiam

zdjęcie nie działa. ale zgaduje że 2 pierścionki są po to żeby je włożyć za wariator. czyli pierścionki wariator i cała reszta.
sportowe wario ma krótszą tuleje więc nakrętka mogłaby nie łapać już na wale albo zbierak kick startera mógłby się nie zazębiać więc ubytek się uzupełnia tymi piersiconkami wkładając za wario.

http://img440.imageshack.us/img440/269/dsc00094l.jpg
No własnie jedna z pierscieni to blokada więc ja wykluczamy ale zastamawiaja mnie te 2 pierscionki , czy ona maja isc az za wariatorem? czy zaraz przy tuleji ? bo srednicę ma taka samą jak tuleja , help

ja w małossim nie miałem tej chudej albo zapomniałem. tą grubą wsadziłem między wentylator a zbierak kickstartera bo nie łapał i Ty też tak zrób.
Ta chuda jest do regulacji długości tuleji.

Mafioz, a nie idzie ten ciut grubszy pierscien za wario? a jeśli między talerzami to ona ma byc zaraz przy tuleji waria taką

A więc ja ci powiem jak to ma być
Największy i najgrubszy pierścień to blokada czyli do kosza :roll:
Ta cieniutka podkładka to jak Mafioz, pisał do regualcji tulei i to dajesz za wariator
A to 3 to… zdejmujesz całkowicie wariator z tulejką i musisz zdjąć ten księżyc co jest z tyłu i tam jest metalowa tulejka i na nią się to zakłada… sam nie wiem po co ale ja w zestawie miałem właśnie tylko tą tulejkę i według instrukcji tak założyłem… ale ciort wie po co to tam…
I jestem pewien mojej wypowiedzi w 100% Jak coś :roll:

Adverion, zgaadzam się blokada wędruje do kosza, może z tą grubsza nie będe kombinował tylko cieniutka założę za wario i wszyschoć

co się tak boisz tej grubszej podkładkiż xD
złóż z tą cienką a jak nakrętka nie będzie lapać to musisz wsadzić też grubszą ;p

spoko spoko nie boją się ale cos tam było w instrukcji że podkladka ma iść za wario to prawda?

za wario czy między kickstarter a wentylator to praktycznie to samo ;p
możesz dać tu albo tu, nie ma różnicy raczej ;p
Ja to w ogóle tą podkładkę miałem zaraz za nakrętką na wale bo mi po prostu nakrętka nie łapała na gwint ;p

no w sumie ok , najbardziej się dygam żeby przez maly bląd gdzie ja zamontuje osiagi albo przyspiecha spadla…

no ja nie wiem jaśniej się chyba nie da wytłumaczyć…
Chłopie zdejmujesz wariator i tulejkę i na ten wałek załóż tą cienką podkładkę … załóż tulejkę i wariator poskręcaj i heja … tej grubej nie musisz zakłądać

mi się tylko rozchodzi czy wsadzać na końcu waria. Jesli tak to dopiero heja ;]

http://www.easyparts.nl/showdrawing/3112/51919/SMX/0-968-1-m426-m2818-m22-s3276-d51919/Crankshaft_&_Piston.html

ta tulejka znajduje się na tym schemacie … oznaczona numerem 6

JacoPL napisał:

http://www.easyparts.nl/s...t_&_Piston.html

ta tulejka znajduje się na tym schemacie .. oznaczona numerem 6


To jest jeszcze co innego niż to co pokazał yamahaneos2001.

czyli poradnik JacoPL, się nie przyda

ale czego ty jeszcze nie rozumieszł -.-


rozbierz do takiej postaci wsuń do końca tą najcieńszą podkładkę na wałek … później tulejkę od wariatora i wariator, załóż pasek i przeciwtalerz skręć i gotowe… tak ciężko zrozumieć ?

nie no to jest chyba jasne chodziło mi poprzednio o coś innego ale szczegół , bez spiny panowie , zamykamy
Pozdro

To jest jeszcze co innego niż to co pokazał yamahaneos2001.


dobrze wiem co pokazalem na schemacie,
jest to dystans nie pozwalajacy pocierac bendix, lub wariator o blok silnika