witam , jestem nowym użytkownikiem forum, ale już nieco poczytałem w tematyce skuterowej... do rzeczy, mam zamiar kupić skuter i tak:
- mam 38 lat, więc interesują mnie tylko walory użytkowe - zamierzam jeździć do pracy ok 14 km w jedną stronę 50/50 miasto i dojazd z miejscowości podmiejskiej
wybór jaki sobie postawiłem to : Honda Vision 50 (ale po przymiarce wydaje się trochę mały, mam 180 cm, wzrostu oczywiście), mam do wyboru dwie sztuki obydwa używane roczne kupione w Polsce z gwarancją - pewne źródła - Benelli Pepe LX, i tu jeszcze nie znam ostatecznej ceny ale myśle że ok. 3.5 - 3.8 (nowy salonowiec kosztuje 4,6 tys z 2012) i Kymco Agility City 4T w cenie ok 4.8 tys.
jeszcze w obwodzie pozostaje nówka Kymco Super 8 za 5,5 tys z wyprzedaży ... to tyle czekam na opinie pzd
Z tych wszystkich, które wymieniłeś, to proponuje Kymco Agilty City. Duże koła (komfort jazdy), 4T (ekonomiczność), KYMCO (dobra marka) i duża wygodna kanapa. Honda faktycznie jest malutka. PePe...mała kanapa, cieniutkie koła...no kwestia gustu :) Są też trochę większe, ale rozumiem, że cena raczej do 5 tys. Na używki musisz uważać.
Z tych, które masz do wyboru to rzeczywiście najlepsze dla Ciebie będzie Agility. Do tego co napisał Maxell dodam jeszcze, że ma najbardziej poważny wygląd.
dziękuję za opinie, zdecydowany jestem na Kymco :-) w przyszłym tygodniu finalizuje zakup... i napewno podzielę się pierwszymi wrażeniami ... i zdjęciami
jeszcze dwa pytania może banalne ale nie znam odpowiedzi.... gdzie w kymco jest wybity nr VIN i może bardzo głupie ale czy na skuterze można jeździć w kasku rowerowym? mam dobry i zanim kupię motocyklowy to chciałbym chociaż rundkę zrobić a nie chce na pierwszej jeździe złapać mandat, no i bezpieczeństwo tez sie liczy...
na ramie? ale w jakiś konkretnym miejscu, trzeba zdejmować jakieś plastiki czy jest widoczny "gołym okiem" gdzieś mi w głowie majaczy że widziałem zdjęcie i wydaje mi się że był gdzieś w okolicach kierownicy na przednim zawieszeniu ale nie jestem pewien....
Jak usiądziesz na kanapie i opuścisz wzrok z kierownicy to zobaczysz małą zaślepkę na wysokości piszczeli. Trzeba ją ściągnąć, pod nią będzie rama, a na niej wybity numer Vin.
Jak usiądziesz na kanapie i opuścisz wzrok z kierownicy to zobaczysz małą zaślepkę na wysokości piszczeli. Trzeba ją ściągnąć, pod nią będzie rama, a na niej wybity numer Vin.
dzięki, nie powinno być problemu ze znalezieniem :-)
VIN jest wybity na ramie. Czy można jeździć w rowerowym kasku - nie mam pojęcia, ale chyba nie.... Choć to też kask...
nurtuje mnie jeszcze tylko pytanie co do kasku, ale biorąc na logikę to w końcu moto-rower, więc nikt nie powinien się czepiać (policja) a co do jakości podejrzewam że te solidne rowerowe są pewniejsze niż tanie motocyklowe,
Raczej trzeba jeździć w kasku dostosowanym do pojazdu. Wydaje mi się że mogą się przyczepić. Lepiej od razu przy zakupie skutera , kupić kask np. Naxa- najtańszy kask za 110 zł (sam mam taki i jestem zadowolony choć jeszcze zbyt wiele nie mogę powiedzieć o nim gdyż nie miałem sytuacji w której kask by mi osłonił głowę przed uszkodzeniem).
Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym
Art. 40. 1. Kierujący motocyklem lub motorowerem oraz osoba przewożona takimi pojazdami są obowiązani używać w czasie jazdy hełmów ochronnych odpowiadających właściwym warunkom technicznym.
Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym Art. 40. 1. Kierujący motocyklem lub motorowerem oraz osoba przewożona takimi pojazdami są obowiązani używać w czasie jazdy hełmów ochronnych odpowiadających właściwym warunkom technicznym. Kask powinien mieć homologacje E20.
E20 to homologacja polska, jako członkowie UE jesteśmy zobowiązani do dopuszczenia do sprzedaży produktów homologowanych w innych krajach członkowskich, niemcy np. oznaczają znakiem E1.
witam , jestem nowym użytkownikiem forum, ale już nieco poczytałem w tematyce skuterowej... do rzeczy, mam zamiar kupić skuter i tak: - mam 38 lat, więc interesują mnie tylko walory użytkowe - zamierzam jeździć do pracy ok 14 km w jedną stronę 50/50 miasto i dojazd z miejscowości podmiejskiej wybór jaki sobie postawiłem to : Honda Vision 50 (ale po przymiarce wydaje się trochę mały, mam 180 cm, wzrostu oczywiście), mam do wyboru dwie sztuki obydwa używane roczne kupione w Polsce z gwarancją - pewne źródła - Benelli Pepe LX, i tu jeszcze nie znam ostatecznej ceny ale myśle że ok. 3.5 - 3.8 (nowy salonowiec kosztuje 4,6 tys z 2012) i Kymco Agility City 4T w cenie ok 4.8 tys.
jeszcze w obwodzie pozostaje nówka Kymco Super 8 za 5,5 tys z wyprzedaży ... to tyle czekam na opinie pzd M.
zakup dokonany!!! wybrałem używany Kymco City... transakcja przebiegła wzorowo, przy okazji chciałbym podziękować sprzedającemu za cierpliwość i wyczerpujące informacje - dodam ze ogłoszenie pochodziło z portalu skuterowo.pl ( do obejrzenia; ogłoszenia/Poznań/kymco agility city) jeszcze raz dzięki .... oraz pracownikom sklepu i serwisu Moto-set w Poznaniu za wyczerpujące informacje i poświęcony czas.... polecam to miejsce klient czuje sie tam naprawdę komfortowo, dawno nie czułem sie tak dobrze obslużony.... już wiem że bedzie to mój serwis.....