Opis Kosa? Elegancko, czytelnie, przejrzyście.
Ja pisze na forum, żeby nie kupować takich sprzętów to leci na mnie setki bluzgów itp. Wiedziałem co pisze!
Tak, dzięki wielkie. Nie chciałem pisac ogólnie o Chińczykach, chyba wiecie z jakiego względu, tylko opowiedziałem jakby swoją historie, no powiedzmy taki mini test.
napisz jak ci sie jezdzi typhoonem ja jestem nizszy i czuje sie jak na taborecie a przy tych osiagach nie jest to zbyt komfortowe jol.
Nie no KOS Ty na elektrykę narzekasz, mój po wymianie magneta, modułu i sprawnej świecy oraz cewce nadal protestuje, stelaż mi nie pękł, a nie raz ktoś na nim siedział Raz nawet jechał Mój ma 11000 kilosów, z głównych rzeczy to wario poszło, coś huczy i na postoju był głośniejszy od Hondy 125 (Bachytek to miał, nie pamiętam nazwy), pękła linka gazu (ale to chyba od stania na mrozie), poszła sprężyna hamulca i koło zablokowało tylne (mogłem obejrzeć jak zacinał), teraz moduł i iskrownik, nie liczę zgubienia śrub i popękanych zaczepów oraz gwintów zerwanych ( ze 2, 3) Gaźnik-nie ma problemu, cylek też nie, a i już 5 albo 6 żarówek spalił, tylko z przodu no i roztopił oprawkę do niej Polecam majsterkowiczom, jak ktoś chce bez stresu wyjechać za miasto-zdecydowanie odpada, może zawieść.To się tyczy wszystkich 4T 139QMB, no chyba że sami rozkręcimy i skręcimy, a i spawanie ramy w 1 miejscu u mnie woła o pomstę do nieba, chyba na elektrodach oszczędzają nawet.
Siema mam takie samo chińskie cudo i mam WIELKĄ PROŚBĘ do AUTORA tekstu człowieku pomóż mi i odpisz na mail: piotr-fijolek@wp.pl gdzie mogę znaleźć blokady w tym skuterze Prooosze bo już się blisko rok męcze. Prosiłbym o jak najszybszy kontakt