Tak, wiem, wiem. Pewnie było już milion takich tematów. Jaki kupić pierwszy motorower? Moje wymagania to sportowy wygląd, oczywiście biegi, dobry v-max ;) Zastanawiam się nad Zipp'em pro 50. Cena nie powinna być dużo wyższa niż 4000 zł.
Zipp X Race.
Jak znajdziesz w tej cenie to Zipp X-Race albo Romet RR50.
Mam pro 50 prawie już po dotarciu, v-max na blokadach 70km/h na prostej.
Rekord na blokadach 83km/h z sporej górki;d
takie kity to możesz wciskać ale nie na tym forum. 83 km/h na blokadach, śmiech na sali... Po prostu nie masz blokad i tyle, żaden motorower nie pojedzie na blokadach 70 km/h.
Z kilfu to by i setką poleciał ;).
Mój kolega ma Zippa Pro 50. Jest naprawdę duży. Nie ma niesamowitego odejścia, ale jest całkiem komfortowy. Byłem kiedyś w Ciechanowie w jakimś sklepie motoryzacyjnym. Mieli kilka Pro 50 za 4 tyś każdy. Domena sklepu: Więcej ale taniej ;). Odpalili, posłuchałem, przejechałem i jest całkiem spoko, ale i tak wolałbym coś markowego.
to na cholere piszesz na blokadach jak ich nie ma? PS: Zipp pro 50 to nie skuter.
A co do mojej postawą na tym forum to się o to nie martw. ;)
Aha, więc jeśli ktoś się zna na skuterach/motorowerach to znaczy, że potrafi wymienić jakie blokady posiada każdy motorower/skuter i jaką prędkość osiąga z blokadami? Ciekawa teoria.
Ty wiedziałeś przed zakupem gdzie pro ma blokady?
Najpierw myśl, potem pisz.
tak tak, nie skuter umiesz tylko czepiać się każdego słowa motorower lepiej ci? ulżyło?.
napisałem wyraźnie że ma ale w bardzo małym stopniu jakbyś zauważył.
jak wymienisz moduł i w króćcu zrobisz większy otwór to motorower więcej pojedzie więc mi to wygląda na blokadę tak?
serafinq nie chcę się kłócić. Masz rację, że jak się nawierci większy otwór w króćcu to więcej pojedzie, tak były blokowane na polski rynek silniki Jawa 223.
serafinq napisał:
tak tak, nie skuter umiesz tylko czepiać się każdego słowa motorower lepiej ci? ulżyło?.
napisałem wyraźnie że ma ale w bardzo małym stopniu jakbyś zauważył.
jak wymienisz moduł i w króćcu zrobisz większy otwór to motorower więcej pojedzie więc mi to wygląda na blokadę tak?
Ciebie to chyba naprawdę uraziło że ktoś powiedział jak jest naprawdę i teraz potrafisz tylko wyzywać ?
nie kłócę się tylko piszę jak jest naprawdę jest z tymi pseudo blokadami,
co do blokad, silnik jest podstawowy jak z ogara, i chyba każdej biegówki "50" chińskiej, a to że w internecie jest multum wątków o blokadach w tych silnikach, to dzięki tym wątkom wiem gdzie co i jak.
masz rację, silnik to poczciwy 139FMB
Dużo mi nie pomogliście. Właśnie też widziałem X-Race'a. Lepszy od Pro 50? A Romety (RR 50) jak się sprawują?
^ xrace i pro 50 jest na tej samej ramie , i tych samych silnikach jak romet to nie wiem , podejrzewam ze tez ma 139fmb. Wybieraj poprostu ktory bardziej Ci sie podoba , bo podzespoly teoretycznie sa takie same ;)
Według mnie najlepszy jest X-Race ponieważ wyglądem bardziej przypomina Streetfightera a nie oblepione plastikami imitacje ścigacza
A moim zdaniem kup używany markowy motorower. Te wszystkie Zippy to tandeta, która ledwo jedzie a wygląda na "coś" . Przykładowo ten pro 50 robi więcej hałasu niż jedzie, wiem bo mam kolegę i mój seryjny Peugeot ośmiesza go bez problemu, a jego wygląda na 125..
Taki Zippek jest fajny, owszem na kilka dni, lecz nie na dłuższą metę, nie oszukujmy się, w tej cenie jest wiele lepszych propozycji typu Tzr 50 czy RS 50
polecam Romet zetka 50, ma biegi, malutko pali, zywotny silnik, niech sie na biegach uczy bo to tez wazne:)))
Też zastanawiałem się nad używanym, ale boję się, że trafię na jakieś gówno.
I jeśli możecie to piszcie v-max'y przynajmniej bo nie chce mi się już szukać.