Witajcie! Jestem bardzo zielona w temacie, dopiero przymierzam się do prawa jazdy - ale przez wiadomą sytuację zostały mi zajęcia przełożone. Natomiast po prawku od razu planuję zakup motocykla, a że kompletnie nic nie wiem, chciałabym zadać parę pytań. Część zdaję sobie sprawę, że będą głupie, ale wolę dowiedzieć się od sprawdzonego źródła raz i dobrze, a nie zastanawiać się aż do zakupu lub nawet później.
Myślę o tym motorze: Benelli BN 302. Co myślicie o nim jako pierwszym? Planuję raczej niewielkie wypady, maks. 2-3h drogi, krótkie wycieszki krajoznawcze no i łatwe poruszanie się po mieście. No i wyglądowo - to jest coś co mi się podoba. Czy polecacie, odradzacie? Może macie inne pomysły? W punkcie drugim rozwinięcie do pytania o nakeda.
Druga sprawa - jak się do tego typu motocykli ma jakiś bagaż? Czy motocykle mają jakikolwiek schowek choćby na dokumenty czy nie? Nie znam się za bardzo na sakwach, kufrach i innych, zresztą nie chciałabym go ,oszpecać" ale z ciekawości - czy są jakieś zdejmowane torby, bez przykręcania ich na stałe? Czy do tego typu motoru da się coś montować i co? Z czym Wy jeździcie? Co jest wygodne? Chodzi mi zarówno na przejazd do znajomych typu wziąć mały prowiant i jakiś koc (tu pewnie z pomocą plecak?), a także na wypad weekendowy - czyli ciut więcej ubrań? Czy może w tym wypadku bardziej powinnam rozważyć turystyczny? Choć na takie krótkie i niedalekie wypady to chyba nie ma sensu rezygnować z nakeda? Nie bardzo znam się na tych rodzajach - czy na opisane plany naked będzie ok?