Kupiłem cały zestaw cylinder tłok pierścienie. Ale po kilku dniach od założenia już nie odpalał tak jak wcześniej a potem praktycznie to miał wielkie z tym problemy.
Rozłożyłem go z powrotem a pierścienie (szczególnie olejowe) już do dalszego użytku się nie nadawały a wytrzymały tylko 120 km!
Nalany był nowy olej pół-syntetyk.
Od czego to się mogło stać po takim krótkim czasie?
A w jakim stanie zawory?
Jak docierałeś?
jak kopiłeś ten zajebioza cylinder z allegro za 70zeta tungowy to i tak długo ci wytrzymał 120 km to już coś
Zawory na pewno dobre są.
A cylinder kosztował aż 89 zł xD.
I tylko właśnie te pierścienie złe.
Już zadzwoniłem do kolesia aby reklamował.
Ma mi przysłać nowe.
japier…
:roll: :roll: :roll:
nie ma co po takim cylku.
Ej no… do chinola to taki kupiłem…nie ma co w niego drogie części dawać
No pewnie lepiej co tydzien wydawac 100 na nowy cylinder ;]
Przecież reklamowałem… to za darmo przysyłają.
[ Dodano: 2008-11-17, 19:05 ]
A tak w ogóle… na jakich [u:02c9e5bd08]obrotach[/u:02c9e5bd08] się powinno docierać?
cinek-93 napisał:
Przecież reklamowałem... to za darmo przysyłają.
[ Dodano: 2008-11-17, 19:05 ]
A tak w ogóle... na jakich [u:f4a71e4774]obrotach[/u:f4a71e4774] się powinno docierać?
No nie zdziw się zbytnio jak się z tego wycfania, bo to roznie z tym bywa. Silnik powienno się docierac na roznych obrotach, nie na samych niskich i nie na wysokich, musza byc zroznicowane zeby ten silnik pozniej byl elastyczny w miare. Podczas jazdy jak jedziesz to czasem daj gazu więcej wkrec go trochę na obroty i odpusc, nie zamulaj go i tez nie przesadzaj. Tematow dot. docierania jest cale multum takze opcja szukaj i do dziela.
Jak kupiłeś cylinder + tłok + pierścienie za 89zł gdzie sam tłok dobry kosztuje ponad 120zł to pomyśl jaki materiał musiał być użyty te pierścienie to prawie jak papier pewno xd
Tłok z gliny a pierścionki ze sreberek co to za nie świstak siedzi
No nie zdziw się zbytnio jak się z tego wycfania, bo to roznie z tym bywa. Silnik powienno się docierac na roznych obrotach, nie na samych niskich i nie na wysokich, musza byc zroznicowane zeby ten silnik pozniej byl elastyczny w miare. .
Poco to ma robić jak za tydzień znowu reklamacja -,-
No to chyba jeszcze nie miales do czynienia z prawdziwym ch***m. I ludzie naprawde siędza w temacie skoro sprzedawanie takiego badziewia im się oplaca i nie boj się, potrafia odwrocic kota ogonem.
Nie zawsze choć czasami przyczyną nie musi być zła jakość produktu. Nie wiem, co mogło się stać, ale gdyby wszystkim po 120km stawały to by gościu nic nie zarobił. Dobrze, że to nie duży wydatek i że ci przyśle nowe. Jak je założysz to daj znać.
Coś mi się zdaje że, źle docierałeś…
[ Dodano: 2008-11-18, 20:18 ]
Aha a sam zakładałeś cylinder tłok pierścienie ?
Mewa… mnie też
A tłok nie kosztuje 120 tylko 25 a 50 komplet z pierścieniami…
120 zł to najwyżej do jakiegoś markowego skutera.