Wracam do mojego poprzedniego tematu nie mogę się zdecydować tuning 70ccm czy
P/G 180ccm. Ktoś napisał temat http://forum.jednoslad.pl/viewtopic.php?p=58318&sid=74f9f8bfdad990de6c3e22a75bc40444#58318 i tam pisze ze rama może się rozwalić.
[ Dodano: 25-05-2009, 10:27 ]
http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=681&osCsid=f6ed7a1e7cf7d4e2a091c0ea75eed8c2 te wzmocnienie coś pomoże?
[ Dodano: 25-05-2009, 10:36 ]
http://moto.allegro.pl/it...k_i_czesci.html taki silnik 180ccm za 890zl
i do tego http://skutercentrum.pl/product_info.php?cPath=9_33_247&products_id=4031 wydech LeoVince
Trzeba by było trochę płaskowników w odpowiednich miejscach powspawywać do ramy zeby wytrzymała.
Ja osobiście gdybym miał kasę to wsadziłbym ten silnik 180 i nie słuchał ze nie wytrzyma ram tylko bym ją dobrze powzmacniał. Aczkolwiek są skutery po tuningu evo i też mają ponad 20KM i jeżdżą bez wzmacniania ramy…
a ja to bym się zastanowił…
sam silnik wyciągnie te 150 a z wydechem to ze 160 pewnie bez problemu.
Może i na evo jeżdżą bez wzmocnień ale ja bym wolał nie bo duże ryzyko jest że się rozleci a jak w czasie jazdy się rozleci rama too…
a poza tym. ze 160kmh seryjnymi hamulcami to droga hamowania będzie strasznie długa a hamulce się nieźle będą grzać od tego co nie jest dobre…
opony, z tyłu to z silnikiem jest więc ok, ale z przodu wymienić na oponę z atestem na większą prędkość bo seryjnie atest jest z tego co wiem do 120kmh
no i zawieszenie… seryjne zawieszenie i 160kmh? może być ciekawie.
oczywiście jeśli na bezpieczeństwie Ci nie zależy i na życiu to wsadź ten silnik i nawet ramy nie wzmacniaj.
Tyle ode mnie.
wzmocnij rame bo się rozleci jak nic i tez jestem za silnikiem 180. Nie kupuj zadnych wzmocnien, bo mozesz sobie sama wzmocnic płaskownikami, ksztautownikami itp. Ja tam bym wolał wstadzic 180 niz 70cc po tuningu bo idzie więcej niz 70cc po tuningu i na pewno jest taniej…bo tuning takiej 70 wyniesię tez trochę $$$
Ramę i tak bym wzmocniła, A opony to dała bym Heidenau 120/70-13 53P K61, zaciski hamulcowe od gilery runner, a tarcze hamulcową SSP Oversize. Zawieszenie tył twarde, jak nie sztywne, a przednie??
sztywne być nie mozę bo będziesz skakać na dziurach a na przód najlepiej przełożyć od jakiegoś runnera 180
ok, i jeszcze chce wsadzić Gaźnik Stage6 TM 24mm będzie dobry…
czy czasami nie za mały ?? raczej tak… ja bym wolał wsadzić jakiś 28 lub większy…
Tylko nie wiem czy da się wsadzić od runnera zawiechę, bo mówiłaś że masz wachacz z przodu.
Jóź nie, rozwaliło się i nie ma widelca, a kola 13" od NRG mam
[ Dodano: 25-05-2009, 17:11 ]
A gdzie dostane gaźnik 28, lub większy…
sklep.mieloch.pl napisz do nich sprowadzą Ci jakiś albo www.scooter-center.com a używka na allegro, może nówka też się jakaś znajdzie.
Taki zawiech możne być to tylu http://scooter-center.com/catalog/product_info.php?products_id=13066&cPath=4_24_257_3432 a do przodu
Wygląda fajnie, ciekawe jak ze sztywnością.
a przedni zawieszenie wezmę chyba od runera
Hmm mowicie ramy się rozpadają … co powiecie o Zip’ie Bicilindrico Cateno Miano o mocy przekraczającej spokojnie 40KM i żadne wzmocnienia tam nie zagościły
JacoPL,
skąd wiesz że samej ramy nie wzmocnił dodając jakieś belki wzdłuż ramy pod plastikami. albo jej nie wymienił na jakąś znacznie mocniejszą?
Tam mądrzejsi od Ciebie i ode mnie sprawdzają czy rama wytrzyma czy nie…
I na 40 konnego potwora nikt by nie wsiadł z myślą ze może się złożyć przy hamowaniu albo na zakręcie kierownica z kołem pojadą prosto…
Dobre spawy jak wzmocni rame ( dla własnego bezpieczeństwa ! ) i nic nie ma prawa się dziać. Bo zaraz mu tak nagadacie że będzie bał się jeździć jak go zrobi…
http://www.youtube.com/watch?v=kWsPdXGMXn8
wystarczy spojżeć na ten filmik …
aha i nawiasem mówiąć jeżeli ktoś chce naprawdze mieć pewność co do trwałości ramy poprzeczna belka idąca od górnej główki ramy tam gdzie mamy kierownice do miejsca gdzie przykręcamy kufer spokojnie wystarczy, a mocowanie silnika można wzmocnić grubą blachą 4 do 5 mm i jeździmy
[ Dodano: 26-05-2009, 10:31 ]
ups. zapomniało mi się … to nie ZIP tylko NRG
Jam mam taki skuter Piaggio NGR (NTT). I chce wsadzić do niego 180ccm i pisali mi ze rama mi walnie przy 140km/h.
chodzilo im pewnie od to ze się w pół złoży w najsłabszym pkt. czyli tam gdzie jest załamianie między podłogom a kierownicą … no cóż postawić poprzacznie wzmocnienie i zawiesznie, hamulce lepsze dać,
zreszta watpie ze w miescie będziesz mial odwage skuterem pojechac więcej niz 110km/h