Kopiłam Piaggio Zip Sp LC i chce go tuningować za 4 500zl ale żeby miął ponad 16KM najlepiej jak najwięcej.
- Jaki Cylek?
- Jaki Wydech?
- Jaki Wal?
- Jaki wariator?
- Jaki gaźnik?
Ja zrobiłam sobie taki zestaw powiedzcie czy dobry:
- Cylinder Hebo Manston Replica 70cc (930zl)
- Wał korbowy Hebo Racing HPC (760zl)
- Wydech Hebo Manston Racing V (1 930zl)
- Króciec ssący Hebo (90zl)
- Zawór membranowy Hebo (122zl)
- Gaźnik Dell’orto 19mm – Metrakit (326zl)
- Pasek Polini Kevlar (130zl)
lub
- Cylinder Polini Evolution II 70cc (1 300zl)
- Wał korbowy Polini Evolution (900zl)
- Wydech Polini Evolution 8 70cc (1 357zl)
- Zawór membranowy Polini Evolution (275zl)
- Króciec ssący Polini Evolution (260zl)
- Filtr powietrza Polini Evolution 39mm (160zl)
- Pasek Polini Kevlar (130zl)
- Gaźnik Dell’orto 19mm – Metrakit (326zl)
niunia > nie zapomniałeś o sprzęgle ? :roll: :?:
sprzęgło i dzwon żeby to jakoś się lepiej chłodziło ja bym wybrał 1 zestaw bo nei chciał bym evo… i zmieniać praktycznie co tydzień tłok i pierścionki to nie jest do jazdy na co dzień nonsens … a monston replica idzie znieść ten 1 zestaw jest lux tylko gaźnik za mały :roll: najlepiej jakiś 24-26mm i będzie istna torpeda :roll:
pierwszy zestawik :mrgreen: a jeśli chodzi o sprzegło to polecam Stage6 Racing Torque Control wiem, ze dobre bo kumpel ma ;]
niunia, nie wiem czy ty sobie zdajesz sprawę jaki jest koszt utrzymania takiego skutera z takim tuningiem.
Ja bym się skłonił do pierwszego zestawu ale dałbym większy gaźnik i do tego sprzęgło i dzwon s6 R/T
Albo coś takiego:
Hebo manston replica
wał korbowy top racing evolution
łożyska skf c4 teflon
wariator malossi OR
wydech yasuni c21
sprzęgło i dzwon s6 R/T
pasek jakiś kevlar
gaźnik della co najmniej 26mm
jakis kruciec
zawór S6 VForce3
nie wiem czy się zmieściłem w kwocie
siwy_fact, Jak ma na taki tuning to i na utrzymanie będzie miała. Sprzęgło polecam Polini 2G evo
Chce skuter który mi poleci kolo 140km/h Zadko będę tyle jeździć ale chce mieć moc jak by co…
Nie lepiej za tę kasę kupić silnik P/G 180? Chyba kosztuje 4500zł na skutercentrum.
Nie pasuje on jest od piaggio Hexagona a ja nie mam czasu ani zamiaru kombinować z mocowaniami…
Zależy ile ma koni i v-max na piaggio zip SP1 jak v-max ponad 150km/h to się zastanowie
wkładając silnik P/G 180ccm 2T musisz tylko wzmocnić mocowania a tak to podejdzie bez problemu.
Moc jaką ten slinik dysponuje to ok 22KM i v-max ok 150km/h
v-max 150 to w runnerze, a w zipie będzie pewnie ze 160.
niunia napisał:
Chce skuter który mi poleci kolo 140km/h Zadko będę tyle jeździć ale chce mieć moc jak by co…
Jak będzie EVO to nawet przy jeździe 60-70 szybko się zużyje, a to dodatkowe koszty. Lepiej kup ten silnik 180.
Widzę ze będę miała fajne wakacje… A ten silnik jest chłodzony cieczą czy nie?
Jasne że cieczą.
I nikt mi nie pockoczy, każdego wezmę na prostej… Heh kolegę na aeroxe zwłaszcza i beda wachac spaliny…
Dzięki
Temat zamoknięty
Czyli bierzesz 180? Sory że post pod tym gdzie napisała że zamknięty, ale chce wiedzieć na co się decyduje.
decyzja 180ccm piaggio
temat zamknięty
sorrki za offtop ale muszę to napisać skąd takie zainteresowanie motoryzacją szybką jazdą i tuningiem u dziewczyny? troszkę to dziwne
Może to transwestyta ? Nie no bez urazy / RudY
Ma nasz, męski charakter, w końcu równouprawnienie jest. Ale jednak motocykle to domena mężczyzn.
Jeszcze jeden spamerski post i warny będą. Czekamy do jutra na odp koleżanki i zamykamy./ Wino
Moj tata kiedyś ścigała się na motorach, to chyba po nim, to trochę wiem na temat dwóch kol a szybkość jest za*****ta, raz się przejechałam z tata na Hodzie. Zakochałam się w jednośladach i w szybkości. Czasami mi pozwalał się przejechać na niej, ale już mi nie daje bo próbowałam na laczka stanąć i szlifa zaliczyłam… I teraz chce mieć własnego malego potwora…