Witam, posiadam sprowadzonego z Niemiec Piaggio Zip 50 4t r. 2008 edycji "Vita Cola"- wersja, której chyba w Polsce nie sprzedawano,ale chyba nie różni się od tych zwykłych.Mój skuter jedzie max 55-58 km/h.
Chciałbym żeby jechał szybciej i łapał wyższe obroty, dostałem razem z nim dokumenty itp oraz srebrny pierścionek,który jest na 90% zdjęty z wario. Jest też złota śrubka, to chyba blokada gaźnika, jego nie jestem w stanie odkręcić bo starłem śruby ;/.Gdzie mogą być blokady?Czytałem coś o module zapłonowym, jeśli to on to czy jest sposób na oblokowanie czy trzeba nowy?
Można odblokować moduł, ale chyba lepiej kupić nowy, bo one ponoć poprawiają osiągi względem seryjnych odblokowanych.
Bawił się ktoś z tym modułem?Ktoś coś jeszcze zmieniał?Tłumik jest blokowany?
Kupował ktoś odblokowany?jakie polecacie?
Wpisz na allegro moduł odblokowany Piaggio Zip 4T i tyle ;D
Wyobraź sobie, że próbowałem :) Widziałem tylko moduły firmy Langfang kunsan(jakoś tak)..Orientuje się ktoś co do blokady w 4t? Bo ze sklepu napisali że w.w firma nei blokuje modułów...
Ja kupiłem moduł do Piaggio Zip 50 4T firmy Langfang Kokusan i teraz skuter nie wchodzi mi na wysokie obroty- moduł zablokowany. Dzwoniłem do sklepu i okazało się że zablokowany, można go odblokować przez nacięcie go z boku, ale nie wiem czy ryzykować.
na wydechu jest blokada ale jak ją ściągniesz to stracisz chomologację
Ja ryzykowałem przecinając ten moduł . nic trudnego . ;d
odblokuj modul, wariator kup malossi multivar, i ja jeszcze wybebeszyłem wydech nie wiem czy coś daje ale dzwiek na pewno, taki basowy. Jedzie mi 75-80 km/h.