Piaggio ZIP 50 4T - kierunkowskazy

Witam
Mam problem, dotyczy on Piaggio ZIP 50 4T. Nie migają mi kierunkowskazy. Przyczyną miałby być chyba przyrywacz. Tylko gdzie on jestą Bo nie umiem go znaleźć. Jeśli go nie ma przyczyną będzie regulator napięcia. Prawdaż

przerywacz musi być i najczęsciej w chnolach , jest w obudowie kierownicy , duża czarna kość , czasem okrągłe , jak nie to pod czacha

"chnolach"to znaczy chinolach? Ja mam włoski skuter. Kabel którym doprowadzane jest napięcie do przełącznika kierunkowskazów(prawy czy lewy) biegnie od regulatora napięć i o nic nie zaczepia po drodze.

sorry źle doczytałem , przeczytałem tylko zip 4t to mi się posrałoz zippem … :roll:

przerywacz jest za przełącznikiem nie przed

Za przełącznikiem kable idą prosto do lamp i deski rozdzielczej (kontrolki kierunkowskazów).
Cytuje:
“przerywacz jest za przełącznikiem nie przed” czyli są dwa przerywacze? Bo od przełącznika wychodzą 2 kable(kierunkowskaz lewy i prawy) i wchodzi jeden ten który idzie od regulatora napięć.

A jeśli kupiłbym przerywacz elektroniczny i podłączył go między regulator napięcia, a przełącznikiem? To by działało?

… zonk , normanie idzie gruby kabel od przełączników , który rozdziela się na liczniki itp i jeden troszkę grubszy zakończony kostką idzia to przerywacza i dopiero od przerywacza ( też z tej kostki) wychodza na lewo i prawo , tak mi się wydaje , bo nigdy specialnie na to nei zwracałem uwagi , wiem gdzie mam przerywacz które kable są od kierunków , ale tak naprawde w którym miejscu w instalcji znajduje się przerywacz to nigdy się temu nei przyglądałem , poszukaj schematu elektryki , w innych p/g powinna być podobna

Rozrysowałem to:

Mógłbyś na tym zaznaczyć gdzie on jestą
A jeśli chodzi o to co się pytałem w poprzednim poście(przerywacz elektroniczny), to zadziałaż

mateuszj14 napisał:

A jeśli chodzi o to co się pytałem w poprzednim poście(przerywacz elektroniczny), to zadziałaż



nie wiem


ale w ogóle dziwnie w chuj to masz zrobione nie wiem nie pomogę ci , ktoś inny niech się wypowie

A jeśli kupiłbym przerywacz elektroniczny i podłączył go między regulator napięcia, a przełącznikiem? To by działało?

nie wiem czy jak będzie przed przelacznikiem to czy caly czas nie będzie dostawal napiecia ( a to mu na pewno nie sluzy ) ale obwod do momentu wlaczenia kierunku jest chyba otwarty , wiec nie powinien

A migacze będą działać?
Czy ten będzie dobry?
Przerywacz - allegro
A czy przerywacz samochodowy będzie działać?

zwykły ze szrotu od poczciwego malucha wymontuj i będzie chodzic :wink: mialem to w tph

Był umnie fachowiec(sąsiad). Powiedział, że to wina regulatora napięć(2 osoba mi już to powiedziała). Wystarczy wymienić. Może ma ktoś na sprzedaż? Jak uda mi się go kupić to będzie dobrze. A jak nie to pozostaje mi tak jak kolega wyżej. Wyjdzie to taniej, ale dobrze by było regulator wymienić.
Bardzo wam Dziekuję za okazaną pomoc.
Napiszę jak będe coś wiedział.

kup z rozbiorki moto, tylko musi byc dokladnie od zip 50 4t. a jak chcesz nowe to wald o smugglera

mam małe pojecie o elektryce ale jak to może być regulator napięcię? skoro nigdzie nie ma, przrywacza , to logiczne czego wina , mogła by być taka opcja że regulator podaje za duzo prądu i wtedy swieci się na stałe , ale przy tym przeważnie pali się przerywacz

nawet gdyby okazał to się regulator , to bez przerywacza będzie cały czas taki sam efekt , chyba że przerywacz i regulator są ze sobą połączone … ale bardzo w to wątpie , nie widziałem jescze nigdy czegoś takiego ,

Przerywacz może być w nim. Przerywacza nigdzie indziej nie ma.

a wczesniej chodzily normalniż jak nie to sam sobie odpowiedziales z powinien byc a go nie ma. A jeśli wczsniej normalnie chodzilo to znak ze widocznie ten regulator jest walniety. A w przelacznikach lub gdzieś z boku nie ma przerywaczaż

Nie wiem czy tak było na początku, bo kupiłem już taki. Zadzwonię i się spytam gościa. Instalacja jest nienaruszona. W przełącznikach i z boku nie ma. Ten przyrywacz przecież nie ma w rozmiarze nano.
To jest shemat elektroniki:
http://shotgallery.net/Piaggio/SKMBT_C25008092414441.pdf
Z niego też wynika, że przerywacza nie ma.

[ Dodano: 10-03-2011, 17:07 ]
Kupiłem przerywacz(ele ten nie elektroniczny). Wszystko działa jak należy.
Dziękuję wam za okazaną pomoc

Mam jeszcze jedno pytanie.
Kiedy mam sprawdźić poziom oleju?
Jak jest na stopce, czy bez stopkiż

Nie dam se głowy uciąc ale na logike:
A jak jest w czasie jazdy ? Przeważnie jedziesz prosto a nie przekrzywiony jak na stopce więc poziom oleju też raczej sprawdzać na prosto.
A i zdaje mi się że trza najpierw silnik rozgrzać przed sprawdźeniem… chyba :smiley:
Niech ktoś napisze poprawę na cały ten post jak jest błędny :slight_smile:

własnie nie , silnik za zimno i gdzieś na czyms prostym musi stać , bo po pracy jest rorzygany wszedzie a musi wszystko scieknąć