Piaggio Zip 4t - słaba moc

Posiadam skutera piaggio zip 4t . Leci tylko 65 km/h przy słabym przyśpieszeniu . Nie wiem dlaczego jest taki 'słaby' .. Dotarłem go dobrze . Skuterek jest roku 2006 .

Jego setup :
- Cylinder Polini Kit Sport 80 cc
- Gaźnik Naraku v2. 50-90 cc 4t 17,5mm z dyszą główną 90
- Wydech Tecnigas Next R
- Filtr powietrza STAGE6 Racing
- Moduł odblokowany własnoręcznie ;d

Zamówiłem już do niego wario malossi multivar .

Wiecie co jest nie tak ?
Czekam na wasze odp . Pozdro ; p

po co zmieniales wydech w 4t?:o jak jedziesz te 65 to jakie obroty ma skuter?

Wydech po to żeby lepiej wyglądał . A z obrotami to jest tak . Ogl są dobre . Gdy jade te 60 wkręca się na full i tak jakby strzela i coś go trzyma i nie chce iść dalej , a czuć jak by jeszcze chciał ale nie idzie ... nawet z góry .

To moze by tak wyciagnac blokade z wariatora?-.-

skuter ma zdjęte blokady. ;x

wiec czeka cie zmiana wariatora

tak jak mówiłem , mam już zamówiony . założe i zobaczymy czy się coś polepszy

Jakiej firmy kupiles? daj link

http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-wariator-malossi-multivar-2000-piaggio-p-1640-1.html?cPath=16001_39857_39869&sessID=195ee9494a1f1f5f4ad1b7dd90b7e20d

patrzałem na różnych stronkach , ale na tej jest najtańszy ; )

Powienien byc ok

torbi lub kos inny pomozcie. dostałem skuter piaggio zip 50 4t i był odciety modoł tz wtyczka z kablami tyz kabli nie ma a modoł i wtyczke mam są tam cztery kable czrny, szaro-niebieski, bracowy i zielony tylko nie wiem gdzie te kable mają iść, prosze pomuzcie .

Witam. Orientujecie się ktoś jaki ma rozmiar dysza głowna w piaggio zip 4t 2007r ? . Pisze tu bo może komuś się przyda : Odblokowałem modul, wybebeszyłem wydech (basowy dzwięk, strzela czaem ale raczej nic nie daje. fajnie chodzi), włozyłem wariator malossi i jedzie kolo 75-80 km/h. i duzo słyszałem, że dysze głowna można wymienić na większą wiec chce wymienic tylko nie wiem jaki ma rozmiar. Pomożcie jak wiecie.
pozdrawiam

mam silnik taki sam jest w scarabeo 50 4t i też leci max 65km/h po odblokowaniu modułu. Tak ma być. Przekładnia jest poprostu zestrojana na przyspieszenie a nie na VMAX. Dysza oryginalnie siedzi 75 . Zmieniałem dyszę na 80 ale nic to nie dało odnośnie vmaxu i przyspieszenia i zostawiłem dyszę 75 oryginalną. Aby podnieść VMAX trzeba by zmienić zebatkę w przekładni.
Odblokowanie modułu wykonuje się wykonująć cięcie lewej górnej modułu krawędzi (cięcie pod kątem 45% na głębokość 3mm). Cięcie wykonujemy na wyskości pierwszej od lewej strony cyfry 0 (38mm od dołu modułu). Tniemy ąż przetniamy żyłę miedzianą grubości 1mm. Cięcie dobrze wykonać np brzeszczotem eventualnie nożem.
Sporo daje podłozenie 2 małych podkładek pod iglicę. Ale wtedy cięzko wyregulować gaźnik. Słabo chodzi na wolnych obrotach. Ale przyspiesznie wtedy ostre.