Posiadam skutera piaggio zip 4t . Leci tylko 65 km/h przy słabym przyśpieszeniu . Nie wiem dlaczego jest taki 'słaby' .. Dotarłem go dobrze . Skuterek jest roku 2006 .
Jego setup : - Cylinder Polini Kit Sport 80 cc - Gaźnik Naraku v2. 50-90 cc 4t 17,5mm z dyszą główną 90 - Wydech Tecnigas Next R - Filtr powietrza STAGE6 Racing - Moduł odblokowany własnoręcznie ;d
Zamówiłem już do niego wario malossi multivar .
Wiecie co jest nie tak ? Czekam na wasze odp . Pozdro ; p
Wydech po to żeby lepiej wyglądał . A z obrotami to jest tak . Ogl są dobre . Gdy jade te 60 wkręca się na full i tak jakby strzela i coś go trzyma i nie chce iść dalej , a czuć jak by jeszcze chciał ale nie idzie ... nawet z góry .
torbi lub kos inny pomozcie. dostałem skuter piaggio zip 50 4t i był odciety modoł tz wtyczka z kablami tyz kabli nie ma a modoł i wtyczke mam są tam cztery kable czrny, szaro-niebieski, bracowy i zielony tylko nie wiem gdzie te kable mają iść, prosze pomuzcie .
Witam. Orientujecie się ktoś jaki ma rozmiar dysza głowna w piaggio zip 4t 2007r ? . Pisze tu bo może komuś się przyda : Odblokowałem modul, wybebeszyłem wydech (basowy dzwięk, strzela czaem ale raczej nic nie daje. fajnie chodzi), włozyłem wariator malossi i jedzie kolo 75-80 km/h. i duzo słyszałem, że dysze głowna można wymienić na większą wiec chce wymienic tylko nie wiem jaki ma rozmiar. Pomożcie jak wiecie. pozdrawiam
mam silnik taki sam jest w scarabeo 50 4t i też leci max 65km/h po odblokowaniu modułu. Tak ma być. Przekładnia jest poprostu zestrojana na przyspieszenie a nie na VMAX. Dysza oryginalnie siedzi 75 . Zmieniałem dyszę na 80 ale nic to nie dało odnośnie vmaxu i przyspieszenia i zostawiłem dyszę 75 oryginalną. Aby podnieść VMAX trzeba by zmienić zebatkę w przekładni. Odblokowanie modułu wykonuje się wykonująć cięcie lewej górnej modułu krawędzi (cięcie pod kątem 45% na głębokość 3mm). Cięcie wykonujemy na wyskości pierwszej od lewej strony cyfry 0 (38mm od dołu modułu). Tniemy ąż przetniamy żyłę miedzianą grubości 1mm. Cięcie dobrze wykonać np brzeszczotem eventualnie nożem. Sporo daje podłozenie 2 małych podkładek pod iglicę. Ale wtedy cięzko wyregulować gaźnik. Słabo chodzi na wolnych obrotach. Ale przyspiesznie wtedy ostre.