piaggio sfera nsl - ciężko odpala po wymianie cylindra

Witam. Mam problem z moim piaggio sfera nsl problem jest otóż taki że mój piaggio cieżko odpala nawet z ssania mam tam gażnik zamienik dollorto 17,5 phbg i mam tam dysze 80 na fabrycznej dyszy czyli 76 silnik na wolnych obrotach gaśnie a teraz objaw jest taki że pare dni temu wymieniłem cylinder na 70cc i jak silnik odpali to na lekkim gazie idzie ladnie dodam wiecej gazu na chwilke to slychac z wydechu tyrkotanie i pluje z wydechu a świeca jest sucha filtr powietrza jak jest sciagniety to idzie gorzej a jak założony to coś lepiej nw co to może być. :frowning:

zobacz na jeszcze większej dyszy

Własnie na wiekszej dyszy jeszcze gorzej przejechalem sie kawalek na małym gazie skuter zaczoł bardziej tyrkać aż sie zatrzymał i zgasł ale jak dam mniejsza to lepiej sie zbiera i wlaśnie nw oco chodzi

o regulacje gaźnika. może dysze tylko ciut większa a iglice za to wyżej

Znaczy tak ogólnie cała historia była taka
Jechałem sobie jeszcze wtedy na 50cc i w pewnym momecie skuter zaczoł hamowac i szarpać i wtedy nie chciał wgl odpalać z rozrusznika tylko z kopki pomyslałem ze nowy gaznik i cylinder.To wymieniłem i dalej tylko odpala z kopki z rozrusznika nie chce odpalic i dalej tak jakby hamuje i szarpie (tyrkota) jak wyczyszcze świece szczotka druciana to odpala od kopa ale i tak tyrkoce nw co z tym jest

nowy jakiś gaźnik i nowy jakiś cylinder… tu nie ma żadnych danych.
zakładając że montaż jest ok i cylinder trzyma fabryczna kompresje to pozostaje regulacja gaźnika. Ale REGULACJA a nie krecenie śrubkami od wolnych obrotów. O ile ten gaźnik jest jako tako dobrany do tego cylindra

Moze to byc membrana? Czy raczej nie bo jak nie membrana to ja nw co juz ale dziwne ze nie odpala od startera a poprzednio odpalał

Tak cylinder to power force 70cc
Gaźnik to zamienik dollorto phbg 17,5
Wiem ze regulacja to powietrzno paliwowa regulowalem juz kumplowi i dobrze mu chodzi ale tego nie potrafie wyregulowac
Efekty tej wymiany sa takie ze jest fak jak wtedy co mi sie stalo jak jechalem

Dodam tyle ze jak przeczyszcze swiece jak zgasnie to odpala bez problemu u kawalek jedzie a jak zgasnie bez wyczyszczenia swiecy to nie odpali a swieca jest nowa

a z czego tą świece czyścisz? żwieca zawalona to brak samooczyszczenia - czyli zła temperatura lub warunki spalania. czyli stan cylindra (kompresja) i gaźnik

A to nw cylinder jest nowka i jest dobrze założony a z tym gaznikiem to nw już ale coś sie dzieje poniewaz przerywa jak odkrece manetke jak lekko to jest git do czacu pozniej szarpie nw sprobuje wymienic na inna zobaczd czy cos pomoze

ale co bedzisz wymieniac? manetke?
to ze cylinder jest nówka o niczym nie świadczy

To co mam najlepiej posprawdzać po koleji
Zeby to miałorece i nogi
?

A naprzyklad można też wliczyć w to ze membrany sa zuzyte?

jak wyglądaj jak zużyte to są zużyte.
a ty sobie ściągnij porządny artykuł o strojeniu gaxnika i doborze dysz i regulacji żebyś wiedział co robisz bo na razie poruszasz sie po omacku

Problem rozwiazany zagrzałem swiece na piecyku i podciolem kabel z fajki i skuter ozyl ale na chwile ale ani nie przerywal itp musze kupic nowy cewko moduł poniewAz iskra jest tylko jak przyloze blisko swiecy