Piaggio NTT

Siemaa. Przedstawiam wam mojego P/G NTT. 100% seria po odblokowaniu i leci mi 85km/h licznikowe, a realne 80km/h. Nie dawno go kopiłem od kolesia i jeszcze nic w nim nie zrobiłem, czekam na przypływ gotówki i zacznę robić.

A to moj NTT:





A tu mam VT mojego skutera, tak bym chciał go pomalować:


A plany wobec niego mam takie:
stylistyczne:
- wsadzić Xenony 6000K, relingi i soczewki od BMW
- do przodu tarcze hamulcowa SSP Oversize 280mm
- zrobić nadkole
- do tylu lampe STR8 LED CE i klosze kieronkow Revo
- kierownice i adapter Hebo
- opony Michelin SPORT 150/70/13/tył i 130/60/13/przód
- amortyzator tyl twardy
- bad look i zmienić wlot powietrza…

mechaniczne:
- silnik 150 lub 180 P/G
- chłodnica wiekrza
- sprzeglo malossi fly
- vario polini
- wydech Jolly Moto 180
- gaźnik wiekrzy…
- przekładnia pierwotna i wtórna małossi

a gdzie kieraż :smiley:

nie no spoko to nrg… aa to ac jest bo nie widzę?

Może wypisz jakieś plany albo coś co do niego ? :slight_smile:

No raczej NRG a nie NTT.

jak zrealizujesz projekt z VT tylko z kierownicą :lol: to będzie zacnie :sunglasses:

Kowal napisał:

No raczej NRG a nie NTT.

W papierach NTT, a plastiki są nowe od nrg bo kopiłem skuter bez plastików za 600zl :O


wiktor24 napisał:

a gdzie kieraż :-D

nie no spoko to nrg... aa to ac jest bo nie widzę?

To jest P/G LC

przenosze do worklog skoro sa plany na tuning :slight_smile:

ladnie ladnie ;))
ale 150 trochę za szeroko. mam w chujdzie mojej 140 i jest Ok :wink:

Nom ładne Piaggio podobne mam :smiley: z silnikiem jak pisales 150cc będzie pocisk wtedy :smiley:

no będzie pocisk, ale zrób go tak żeby na końcu się nie rozleciał jak pocisk :smiley:
bo 180 to już moc swoją ma.

Jak byś Synu tu wstawił 180cc w tej budzie to byś mógł latać :smiley: Ogólnie spoko. Pozdro.

No zapowiada się ciekawie :->
Z tą 150 lub 180 by było mega! :evil:

I ciekawi mnie gdzie Ty chcesz założyć

relingi

:lol:

Jak dobrze myślę to jest to zapewne przejęzyczenie i chodziło Ci o RINGI :mrgreen:

Pozdro! :wink:

Koleś ma piaggio PTH 172 AC i dla mnie jest kozakiem! Jak się na tym przejechałem to zwariowałem i powiedziałem sobie ze zrobię podobnie, na trzeci dzień kopiłem mojego NTT zmieńiłem plastiki i teraz tylko czekam na wypłatę i silniczek P/G 150 lub 180 kupuje i robię :smiley:

pavcioLBN napisał:

No zapowiada się ciekawie :->
Z tą 150 lub 180 by było mega! :evil:

I ciekawi mnie gdzie Ty chcesz założyć

relingi

:lol:

Jak dobrze myślę to jest to zapewne przejęzyczenie i chodziło Ci o RINGI :mrgreen:

Pozdro! :wink:

gdzieś na necie widziałem piaggio z ringami od BMW i zajebiście wyglądalo

daj fote bo wsia jedzie ;d


Takie relingi tak ? :stuck_out_tongue:

Danielson napisał:

daj fote bo wsia jedzie ;d



Znajome piaggio i wsią nie jedzie na Mielochu stał ten Piaggio :D

Rudy, ty dałeś fote kawałka relinga, a większość to jest belka do mocowania bagażników rowerowych i boksów.

Czepiasz się spammerze :slight_smile:

Szczerze? Jak podołasz przeróbką mocowań na ramie do silnika i zalorzysz go równo że nie będzie robił 2 sladów itp to jestes naprawde napale kozak :slight_smile: Bo sam wiem ze z taką przeróbką jes duzo pierd****** :roll: