Piaggio NRG muli, ale nie raz chodzi normalnie

Witam,

Mam problem ponieważ czasem skuter zbiera się zajebiście, a nie raz zlapie takiego mula, że aż szok.. Np. Dzisiaj - jechalem z kumplem na pace to w jedną strone to aż się mnie złapał bo bał się że go zrzuci (12KM w masie 90 kg robi swoje), a spowrotem jak wracaliśmy to v max 50-60:) I to nie pierwszy raz tylko często tak, jade np. 70 muli go, trzymam rowno gaz a po chwili zacznie sie zbierać, od czego to może być?

I mam pytanie - jak porządnie wyregulować gaźnik, bo probowalem coś, ale kompletnie mi nie wychodzi..

Setup:

-Stage6 SP MKII
-Wal Stage6
-Malossi Multivar
-Tecnigas RS70
-Gaźnik 19' Dellorto
-Gasbox Malossi
-Stożek Malossi

Pozdrawiam

Wyciągnij najpierw świecę i zobacz jaki ma kolor, powinna mieć brązowy, lekko jasny - kawa z mlekiem.

Co do gaźnika. Wkręć do końca śrubkę od mieszanki, potem odkręć o 1 obrót i w tym momencie zaczynasz regulację. Przegazuj go, odkręć o 1/4 ( 1 i 1/4 obrotu ), dostosuj obroty, przejedź się, przegazuj - dławi się? Odkręć jeszcze o 1/4. Tak czy siak odkręcaj o 1/4 maksymalnie do 3 obrotów i patrz jak zachowuje się skuter, cofaj to, powtarzaj aż w końcu sam dojdziesz do tego, na jakim ustawieniu najlepiej się zachowuje. Oczywiście co każde odkręcenie mieszanki, regulujesz obroty tak żeby skuter nie gasł ( czasem i tak są za niskie a skuter nie gaśnie, sprawdzic to mozna jadąc na chwilkę na maksa, a potem zatrzymujesz się, skuter zgaśnie - podkręcasz)

Rkos, czyli jak jest wkrecona na maxa to dostaje wiecej czego, a mniej czego? Bo nie ogarniam tego, do 3 maksymalnie mowisz?:) Ja teraz mam na 6 wkretow wykrecone:D A w książce pisze żeby na 3,5 regulować, ale na 3,5 nie za dobrze idzie, i to od tego może być ze nieraz muli a nie raz nie?

Lol 6 wkrętów wykręcone? Ja na 3 wykręconych miałem białą świecę - zbyt uboga mieszanka. Wkręcając śrubke zwiększasz dawke paliwa, co do powietrza nie wiem jak to się reguluje, lecz to po prostu trzeba metodą prób i błędów.

A nie wykrecając??:D Gaźnik 19' Dellorto

Kolego, przy kicie MKII muł jest tak od 0-10~15m/h po czym dostaje kosmicznego kopa. Ja jeżdżę na Setupie Polini, gaźnik, mieszankę, powietrze, jak i wszystko inne ustawiał profesjonalny mechanik, który jest znajomym taty i nie odwalił fuszery, skuter od miesiąca jeździ, jak jeździł, nie ma muła, jedzie bez problemu 130, przyspieszenie, aż wyrywa na koło, także szkoda, że zdecydowałeś się na S6 MKII, już lepszy by był Malossi, no, ale nic.
Ja mieszankę mam ustawioną na 3wykręty i jest ok, ale mam inny gaźnik i zapewne reszte regulacji, jak i części zupełnie inne. Szczerze mówiąc, to może masz problem ze ssaniem, czy też kranikiem, bo jak czasem jedzie norm. a czasem go muli, to tak, jakby paliwa nie dostawał, ew. powietrza, ale przypuszczam, że to wina gaźnika.