Witam. Mam duży problem, ponieważ nie dawno gdy jechałem moim piaggio typhoon, chciałem go przetestować i złapałem nim 90 km/h. Lecz przy tej prędkości mi zgasł, lecz po chwili odpalił normalnie. Lecz następnego dnia gdy wybrałem się w podróż, to zgasł mi 3 razy. Ledwo co wróciłem do domu. Lecz na podwórku gdy go zgasiłem, to do tej pory nie odpala. Gdy go rozebrałem okazało się ze łapał powietrze przez uszczelkę pod gaźnikiem. Teraz gdy go kopnę z kopniaka, to czuć jakby spadła kompresja i dość mocno cieknie paliwo z kolektora wydechu, nawet można powiedzieć ze płynie ale tylko przy kopaniu. Bardzo proszę doradzcie mi czy on się zatarł czy powodem tej awari jest inna przyczyna. Dodam jeszcze ze był tam cylinder 70 i tłumnik yasuni racing, a skuter posiadam jakieś 3 miesiące, a on jest z 1998 . Bardzo proszę doradzcie, bo nie wiem co dalej robić.
Proszę pomóżcie, bo nie wiem co mam robić
sprawdź kompresję LECZ podkładka pod króćcem też może być wydmuchana ( ten oring ) LECZ , LECZ , LECZ
ZANIM WYŚLESZ POSTA TO PRZECZYTAJ GO I SPRAWDŹ CO JEST NIE TAK.
Wczoraj te podkładki uszczelniłem sylikonem, a kompresja zmalała, bo nawet czuć przy kopaniu. Czy on mógł się zatrzeć przez to, że pod króćcem łapał lewe powietrze?
uszczelki się wymienia a nie silikonuje , zdemontuj głowicę i cylinder , zobacz w jakim stanie są ( chodzi o rysy ) i czy pierścienie są całe a może tylko się zapiekły , posprawdzaj też szczelność zaworów .
Zdemontowałem cylinder i pierścienie są całe, ale tłok i cylinder są dość mocno porysowane. Czyli pewnie muszę wymienić tłok z cylindrem? A moglibyście mi zaproponować jakiś w miarę komplet do 200 zł? No i jeszcze czy w 2t są zawory?
wypowiedzcie sie
wypowiedzcie sie
zawory w 2t ... pierwsze słyszę ..
Czyli nic innego nie pozostaje, jak wymiana tłoka z cylindrem?
SRY moje niedopatrzenie z tymi zaworami - nie pisałeś że to 2t. , dokładnie ; tłok , pierścienie i cylinder - a głowicę w jakim stanie masz - może też do wymiany sprawdź - jak jest ok to nie trza , no i nowe uszczelki.
No a moglibyście polecić jakiś dobry komplet do 200. Głowica jest dobra, więc chyba może zostać
No a moglibyście polecić jakiś dobry komplet do 200. Głowica jest dobra, więc chyba może zostać
Ja bym radził sprawdzić cewke zapłonową bo to że jest iskra to nic nie znaczy miałem dokładnie to samo paliwo w wydechu i filtrze powietrza iskra była ale paliwo zalewało świece i nie chciał palić wymieniłem cewke zapłonową i odpalił z pierwszego…
naprawde? po 6 latach?