Piaggio/Gilera, Minarella

Witam.
Padła już nie raz propozycja, abym w moim TGB R50X (2T, AC - Tajwan) zmieńił silnik.
2 nazwy na tym forum pojawiają się bardzo często : Piaggio/Gilera, Minarella.

Który z nich polecacie?
Nie wiem ile modeli tych silników jest…ale chciałbym, aby był to 2T i AC - z LC wiąże się wiele dodatkowych przeróbek…
Oczywiście musi pasować do ramy (podobno zdarzają się komplikacje) i fajnie by było, gdyby można było wkręcić własne koło :stuck_out_tongue: (w moim przypadku 13" )


Dziękuję za wszelkie odpowiedzi :mrgreen:

Piaggio i Gilera to jeden kocern… to się nazywa P/G - jedna firma silników
Minarelli - to drugie. jedno i drugie pochodzi z włoch;) jedno i drugie jest dobre, ja osobiście mogę polecić jedno i drugie bo miałem minarelke w f12 a teraz mam P/G w factorce. Ale chyba minarelli prędzej podejdzie.

Axel napisał:

fajnie by było, gdyby można było wkręcić własne koło (w moim przypadku 13" )



tzn. masz już to koło i nie chcesz kupować innego tylko założyć to co miałeś w TGB?
Raczej nie da rady jeśli o to chodzi, jak minarelli to felga albo od roxa albo od joga(12") jest też neos ale on ma brzydkie felgi.

Zgadza się - mam koło (felgi ładne), na dodatek duże i chciałbym je zostawić.
Jest taka możliwość w jakimkolwiek z w/w silników ?

Jak od TGB te felgi są to nie, możesz szukać felg od f12 z minarelli od SR z mina, szukaj a znajdziesz.

ja bym ci polecil minareli LC. przerobek duzo nie jest. musisz tylko znalesc miejsce na chlodnice. co do felgi to nie będzie pasowac bo kazdy silnik ma inne mocowania na felge. jak będziesz kupowal kartery i felge pamietaj aby kupić obie części na tarcze albo na beben (chodzi mi o to zebys nie kupil np karter na beben a fele na tarcze bo nie będzie pasowac)

uprzedzajac pytanie gdzie można zamontować chłodnicę, to mówię że w czaszy albo za kołem przednim.

jeszcze dam link
http://forum.jednoslad.pl/viewtopic.php?t=5208