Piaggio Fly 2t problem z silnikiem

Witam,
Mam problem z piaggio 2t, a mianowicie nie da się ustawić gaźnika, skuter w każdej pozycji śrubki/ ustawieniu iglicy podczas jazdy i dodania gazu na maxa skuter buczy nie chcę jechać, po odjęciu manetki znowu jedzie. Jeżeli złoże filtr powietrza na pół i wkręcę śrubkę od mieszanki na maxa dopiero skuter nie buczy, lecz dalej nie ma pełnej mocy. W dodatku po nocy stania jak jest zimny silnik mam problem z odpaleniem skutera, muszę podlać paliwa do cylindra żeby zaskoczył. Wymieniłem już cylinder/tłok, uszczelniacze na wale. Gaźnik przeczyszczony, co mogę jeszcze sprawdzić/ wymienić ?

może własnie gaźnik

Tylko co z tym gaźnikiem ? Cały wyczyszczony, pływak nowy, Gaźnik do dellorto 17.5, dysza 65

uszkodzony, rozkalibrowany.

a jak czyszczony?

Benzyna ekstrakcyjna i sprężarka. Zrobiłem pomiar kompresji na starym cylindrze i tłoku wynosił 3 bary, po założeniu nowego 4.5 bara, bo złożeniu bez aluminiowej uszczelki jest 5 bar. Czy to nie jest za mało ?

to jest za mało o dobre 7 bar
a gaźnik rozłożyłeś? wymieniłes uszczelki, sprawdziłes pływak, zawór iglicowy…itd?

Gaźnik rozłożony, poczyszczony, uszczelki stare, pływal nowy. To z czego wynika taka kompresja, jak nowe części ?

Ze złego montażu, ze źle dobranych części. Ja na cylindrze power force mam na starcie 11 bar i czasem kopka jak odbije to próbuje nogę połamać :smiley: Rozbierz to i złóż jeszcze raz dokładnie. Tłok strzałką w dół. Sprawdź czy nie ma rys na gładzi cylindra, sprawdź jak tłok jest pasowany w cylindrze (zdejmij pierścienie, włóż tłok w cylinder i poruszaj na boki) sprawdź zamki pierścieni (włóż same pierścienie w cylinder i delikatnie dopchnij tłokiem aby były równo) zmierz prześwit na zamkach. Jakiej firmy masz ten cylinder z tłokiem ? Może Ci się wydawać, że nie pobiera paliwa a dzieje się tak dlatego, że przy tak niskiej kompresji podciśnienie jest bardzo słabe do tego nic nie napisałeś o zaworze membranowym. Jeżeli jest uszkodzony to przy takiej kompresji on nigdy normalnie nie odpali bo nie jest w stanie sprężyć mieszanki a przez uszkodzony zawór część mieszanki ucieka do gaźnika.

Złożone jeat na pewno dobrze, tłok strzałką w dól itd… przed składaniem włożyłem pierścień w cylinder i przerwa była dosłownie na żyletkę. Stare pierścienie w starym cylindrze miały przerwe z 2 mm co między innymi było powodem wymiany, a że samego tłoka nie dostałem, to kupiłem cały zestaw, który powinnien być już spasowany chyba ? W zaworze z jednej atrony delikatnie odstawały płytki, lecz odwróciłem jest i teraz dolegają. (Wymienię go i tak)

Nie licz na to, że fabryczny zestaw będzie dobrze spasowany. Oni klepią takie zestawy masówą. Jakiej firmy masz ten zestaw ?