Peżotowskie vs P/G

Witam.


Jakie wg. Was silniki są lepsze i wgl ? P/G czy Peżotowskie ?


Wg. mnie P/G

To zrob ankiete się dowiesz

Jezdzilem tym i tym. To tak:
P/G bdb osiagi duzo części male spalanie
Pugi To moj po tunie ma takie same osiagi co byly tph seria spalanie wieksze i części mniej.

P/G …
Peżotowskie są bardziej awaryjne

RudY napisał:

Peżotowskie są bardziej awaryjne

Nie powiedzialbym ;) Moze muj byl jakis ewenement ale przy przebiegu 20tys km cylinder tłumik wario i sprzeglo pierwszy raz bylo otwierane ;)

moc mają podobną choć p/g może trochę większą.
oba sprzęty są mało awaryjne (zależy jak się użytkuje i dba ,bo jak ktoś dba to i chinolem pojeździ ,a jak nie dba to zajedzie wszystko )
z częściami lepiej stoi p/g

Ale zaraz które ty silniki porównujesz bo ja nie wiem?? Minarelli horizontal czy vertival i do Peugeota horyzontalnego czy verticalnego??? bo to są jednak różnice…
Aha i co do wadliwości silników Peugeota nie zgodzę się kompletnie … mam już swojego 4 lata i nic się z nim jeszcze nie stało nic nie wymieniałem (pomijając części tuningowe) i nic się z nim nie dzieje chodzi jak przecinak… seryjne pugi mają b.d.b osiągi i podejrzewam że odblokowany p/g (seria) nie miał by polotu z odblokowanym peugeot (seria) :wink: Lecz p/g są dużo bardziej podatne na tuning… aha i żeby jeszcze potwierdzić to że pugi nie są awaryjne no mój znajomy ma też SF2 4lata i również nic a ciągle jeździ na full… moja siostra również ma SF2 i również 4 lata… i również nic a nic się nie dzieje :stuck_out_tongue: Znowu kolega ma Vivacity ma nakręcone na nim 20tys. km i nic :!: nic przy nim nie robił :!:
I nie piszę tego dla tego że ja mam puga to on jest The Best… po prostu osądzam po skuterach znajomych i moim :->
Pozdro :!:

ja przy 19.800km dokladnie wymienialem tlok bo poprostu padl trupem pierscien pekl i caly tlok skasowal a cylinder ? wyglądał jak nowy ;d i nadal wygląda dostal tylko tloczek vertexa i dalej smiga :smiley: Ale na pewno nie da się na tuningowych pugach wyprzedzic tak samo zrobione P/G. Adverion, masz racje sa bezawaryjne jeśli o nie dbasz, ale maja jedna wade, sa bardzo delikatne. A porownywal pewnie pug stojacy…

Adverion napisał:

Ale zaraz które ty silniki porównujesz bo ja nie wiem?? Minarelli horizontal czy vertival i do Peugeota horyzontalnego czy verticalnego??? bo to są jednak różnice…

Ale to jest Pezot VS. P/G a nie minarelli wiec nie rozyymiećm tego pytania ;D

aaa sorki mój błąd :-?
A więc którego peugeota porównujesz horyzontalnego czy verticalnego??? do silników p/g?? ale mówię wam seria pug vs. seria p/g p/g zostaje się w tyle na 90% :roll:

A tak w ogóle Adverion, w jakich skuterach jest montowany pezot lezacy ? :smiley: bo nie spotkalem się jeszcze… i jaka jest ich roznica w osiagach… I podobno speedy I maja lepsze osiagi niz speed II :stuck_out_tongue_winking_eye: Ale szczerze to p/g sprawdzony silnik i jakbym mial swapa to i tak bym go wybral mimo ze juz wszystkie chyba dostepne mialem ;d

Danielson napisał:

A tak w ogóle Adverion, w jakich skuterach jest montowany pezot lezacy ? :D bo nie spotkalem się jeszcze...

ja tez nie wiec o co ci chodzić??xD a ja miałem piaggio zip i chodziło elegancko bez zadnych napraw przez jakieś 5-6 lat pozniej sprzedałem a peugeot by zapewne juz padł po tym co widzę jak kolesię koło mnie jezdza

Tez mialem piaggio i przy moim jezdzeniu kazdy pada :stuck_out_tongue_winking_eye:

gmax napisał:

a tez nie wiec o co ci chodzić??xD

mi czy adverionowi ?? Mu chodzi o to czy w porownaniu jest silnik pezotowski lezacy czy stojacy (cylinder) a mi ze w jakich montowali lezace :wink:

ja wam powiem tak , peugeoty są bardzo mocne w serii ale za to mniej podatne na tuning niż p/g , a przez to że są tak wyżyłowane to seryjne cylki trzymają ok 20 tys km , ja jakimś cudem miałem wyjeżdżone 22 tys i myślę ze jeszcze z 2 tyś by potrzymał ale wymieniłem na malossi sporta :smiley: a jeżeli chodzi o awaryjność , to widać że nikt nigdy nie zaglądał pod kapę , nawet seryjny pasek peugeota był i zablokowany wydech :smiley:

Leżące mają nowe Peugeoty np. Speedfight3 są to niby nowsze lepsze silniki mocniejsze od tych co mają SF2 czyli pionowych o 0,5KM albo i więcej… i jest to niby nowy silnik Peugeota… blablabla… ten silnik był od zawsze w JetForce C-tech… bo TSDI ma już trochę inny ale też leżący… więc JetForce ma go od zawsze ten silnik a jak wyszedł SF3 i w nich zaczęto montować te silniki to nagle rozeszły się plotki że jest to nowy silnik Peugeota… a przecież siedzi on już w JetForce od 2003 r :stuck_out_tongue:
wniosek jest taki że te leżące silnik peugeot są lepsze i mocniejsze…

Dobra dzieki za info bo nie wiedzialem o tym :wink: Ale nie wiadomo jak naprawde czy lepsze czy nie… Wiecej norm spalania i halasu muszę spelniac niz te np z 96-> :wink:

lepsze bo na seri i SF2 seria to brałem aż brzęczało… a awaryjności przez 4lata mam zero… dodam do tego że ja nie umiem jeździć wolno :stuck_out_tongue: praktycznie non stop full :mrgreen: i nic się nie stało w nim jeszcze …

to czy leżący czy stojący nie ma wpływu na moc bo co ta różnica jakiej pozycji pracuje wał , jakość wykonania jest zapewne taka sama, jedyne (może wydac się wam śmieszne) to to że leżący jest lepszy na deszcz , bo jak dostanie się woda to filtra przy stojącym to zacznie się dławić

Hehe ale te leżące puga są lepsze bo są mocniejsze o 0,5 KM od tych stojących :stuck_out_tongue: :wink: 0,5KM lub troszkę więcej :slight_smile:

no może peugeot się bardziej postarał, i są one mocnijesze ale z tego co wiem jest mały wybór wydechów , chyba nawet z tobą Adverion gadałem na ten temat kiedyś :smiley:

no kurcze właśnie nie ma za dużo wydechów :-/ Ale może jak wyszedł już ten SF3 to coś zrobią więcej wydechów do tych silników :?: kto wie …
Heh no ale laser na całe szczęście jest, jest też Polini Evolution :stuck_out_tongue: