Witajcie. Kolega przyprowadził mi peugeota vivacity, aby pomóc mu w naprawie. problem polega na tym że tak jak na filmiku który załączam, skuter chodzi przez minutę , po czym jakby dławi się i gaśnie. W czym może być problem ? Patrzyłem świece, była lekko mokra, wyczyściliśmy i po paru próbach odpalania dalej to samo. Próbowałem regulować gaźnik, ale za bardzo na 2t się nie znam więc proszę o pomoc. Wyczyściłem także filtr powietrza. Dodam że wcześniej miał problemy z gaźnikiem i znów mu się to przydażyło. Prosze o pomoc.
FILM http://www.youtube.com/watch?v=jz9rnTKoN9g&feature=youtu.be
A jaki jest symbol założonej świecy?
Swieca wygląda tak (model też widać ) :
http://pokazywarka.pl/g9tyhw/
Od razu widac, że jest za dużo paliwa w mieszance. Świeca powinna mieć kolor brazowy, a nie czarny.
Moje rady:
-wyczysć dokładnie i porządnie filtr powietrza lub go wymień,
-iglicę ustaw na środkowym zabku,
-sprawdź jaka dysza jest włożona (optymalna do serii to około 70 - 75),
-jesli świeca nadal będzie tak wyglądać to zuboż lekko (1/4 obrotu) śrubę mieszanki w gaźniku.
Daj znać jak Ci poszło.
Acha - i jeszcze jedno - do prawidłowego zabarwienia elektrod trzeba przejechać 10 - 15 km jednym ciągiem, mozliwie bez pracy na wolnych obrotach. I najważniejszy jest kolor elektrod właśnie, a kolor trzpienia mówi ewentualnie o prawidłowej (lub nie) ciepłocie świecy.
Dobra, powiedz mi jeszce jak ustawić gaźnik 2T taki jak w tym skuterze, bo nie miałem skutera 2T . Próbowałem regulować ale dalej to samo.
Co do tego skutera to straszna ciasnota żeby się do czegoś dostać :/
Swoją drogą gdzie w nim mogą być blokady ? Bo kolega chciał go też odblokować, a w tych peugeotach to nie wiem gdzie blokady...
ziom_sony napisał:
Dobra, powiedz mi jeszce jak ustawić gaźnik 2T taki jak w tym skuterze, bo nie miałem skutera 2T . Próbowałem regulować ale dalej to samo.
Co do tego skutera to straszna ciasnota żeby się do czegoś dostać :/
Swoją drogą gdzie w nim mogą być blokady ? Bo kolega chciał go też odblokować, a w tych peugeotach to nie wiem gdzie blokady...
sa dwie blokady jedna na wydechu na kolanku zawirowacz spalin obciac go trzeba i zaspawac daje plus 10 na h i do wariatora jest przykrecona taka jakby obrecz na 3 sruby od strony wkladania rolek trzeba to wywalic i tyle i powinien leciec ponad 80 jak ma dobry cylek
zawirowywacz zaspawany już był :) a co do reszty moich pytań ?
to sprawdz ten wariator a jaka predkosc osiaga obecnie
Może moduł być blokowany.
Ja u siebie reguluję tak, że wkrecam do oporu śrubę mieszanki i wykrecam mniej więcej 1 i 1/4 obrotu i potem ewentualnie doregulowywuję. Nie wiem jak jest w Peugeocie. Myślę, że podobnie. Wykręcaj aż przestanie gasnąć.
Kisiu daj fotkę jeśli możesz. W tym jest jakaś śrubka wyżej a na niej sprężynka (domyślam się że to wolne obroyty ? ) i druga niżej ( to chyba mieszanka ? ) . Prosze o fotkę
tak jak piszesz ta od mieszanki taka nacieta jest