Peugeot satelis 125 compressor miganie kontrolki blokady

Witam

Proszę Państwa jakiś czas temu kupiłem maxi skutera a mianowicie Peugeot satelis 125 compressor. To mój drugi skuter poprzedni to był romet komar i było to 37 lat temu. Ale do rzeczy, mam problem z miganiem kontrolki blokady. Dzisiaj rano po włączeniu zaplonu kontrolka blokady mignela dwa razy szybko i zgasla. Więc zgasilem skutera odpaliłem raz jeszcze i znowu to samo. Natomiast skuter jeździ normalnie. Przekopalem internet ale nic nie trafiłem w instrukcji obsługi po angielsku niewiele zrozumiałem, przy pomocy Google tłumacza ale nic na temat migania tam nie ma. Macie może wiedzę gdzie znaleźć kody błędu lub co to za błąd? Macie może dojście lub więcie gdzie kupić polską wersję instrukcji obsługi. Dziękuję i pozdrawiam Dariusz

którego kluczyka używasz?
jeżeli czerwonego to to jest master key do programowania m.in immobilizera i jeżeli nim włączasz zapłon to po krótkim mignięciu “kontrolnym” on miga tyle razy ile jest zaprogramowanych w systemie kluczyków.

Zobacz czy świeca jest założona taka z opornikiem. Ew wymień świece na nową z odpowiednim opornikiem (to te z “R” w nazwie)

Zobacz czy akumulator ma swoje 12V i czy klemy są czyste.

Dzięki za podpowiedź. A więc dłuższą chwilę jeździłem na kluczyku serwisowym. Tydzień temu dorobiłem kluczyk u gościa w punkcie bo poprzedni mi zginął. Wiesz teraz zabiles mi cwieka z tą ilością kluczyków. Bo w sumie są dwa i dwa migniecia, tylko niepokoi mnie ze tego nie wylapalem od razu. Biorę pod uwagę jeszcze wilgoć w piątek wracałem z pracy w niezłą ulewę, w sobotę nie jeździłem a wczoraj to miganie rzuciło mi się w oczy.
Co do świecy zerknę w dniu domu po pracy ale skuter jeździ bez problemu tak jakby nigdy nic. Akumulator też pomierze popołudniu.
Dzięki za odpowiedź raz jeszcze.
Pozdrawiam Dariusz

jeszcze raz.

  1. Odpalając czerwonym kluczykiem dostaniesz informacje o ilości kluczyków w systemie. Skoro firmowo były dwa a ty dorobiłeś i każdym odpalasz to powinny być zapamiętane 3 - chyba że czytaj pkt3.

  2. Odpalając czarnym nie powinienneś tego mieć.

  3. Jak gość dorobił kluczyk? Bo dorobienie to jedno a dodanie dorobionego kluczyka do pamięci immobilizera to osobna sprawa. CHyba że przełozył sam dorobiony grot w starą obudowe z chipem. Albo go dodał tym czerwonym kluczykiem.

Kupiłem go tylko z Masterem i na nim jeździłem gość z punktu dorobił kluczyk na podstawie wzoru z mastera i tak też kodowal immobilizer. Powinien go wczytać do skutera? Czy tak miałem to zrozumieć? Kluczyk dorabiany był z surówki nie były przekładne ani grot ani kostka immobilisera. Qrde te dwa migniecia to faktycznie może być ilość kluczyków. Dzisiaj zrobiłem skuterem ponad 100 km bez żadnych niespodzianek. Akumulator na wyłączonym silniku ma 12,42V na włączonym 13.91V. Świeca wygląda że jest ok sucha czysta, NGK.
DZIĘKUJĘ za pomoc i pozdrawiam Dariusz

Witam

Wygląda na to że faktycznie ilość migniec pokazuje ilość wpisanych kluczyków. Napisałem jeszcze do Peugeot France dzisiaj gość napisał że przesłał dalej mojego ę-maila do osoby kompetentnej. Zobaczymy co odpowiedzą