Peugeot Ludix

Witam mam taki problem otóż mam peugeota 2t seryjna 50 i skuter odpalał ale przjechałem 100m i gasł a teraz nie chce odpalić wgl kupiłem nowy gaźnik kruciec świece i nic ktoś wie coś może na ten temat

iskra ma być, kompresja ma być i paliwo ma być. sprawdzałeś te rzeczy?

tak iskra jest kompresja jest bo nie raz łapie a paliwo no świece sucha ale kombinowałem żeby ta świeca dostała paliwa ale jak nawet wlałem paliwa do świecy to i tak nie chciał zapalić

albo może dostaje paliwa ale się nie zalewa

tak, to dokładnie tak samo jakbyś wrzucił ręcznik do jeziora i wyjął suchy.
Skoro kręcisz i kopiesz a świeca sucha choć nie ma zapłonu to znaczy że paliwo nie dociera

NO TAK ALE NAWET JAK WLEJE PALIWA DO SWIECY TO PIWINIEN ZAŁAPAĆ A ON NIC

CAPS LOCK ci się zepsuł.
I nic nie powinien. Skoro tak nalewasz jak się na tym znasz - to naprawdę nie musi zapalić.
Potestuj raczej Samostart - tylko się nie podpal.

Witam kilka dni temu kupiłem ludixa.byl wieziony 500km na palecie więc odczekałem trochę i próbowałem odpalić.po 50 kopach odpalił pojeździłem trochę i ok.ale później jadąc ok 60 kmh i dodając gazu stracił moc i zgasł.ogolnie jakoś nie ma wielkiej mocy jak to piszą na różnych forach że takie są zrywne itd. Wcześniej miałem kymco to był bardziej zrywny chociaż cięższy. Nic w nim jeszcze nie wymieniałem.mam pytanie co powinienem wymienić na dzień dobry.

Człowiek od którego kupiłem pisał że on tankował 98.czy ha w takim razie powinienem teraz też 98 tankować,?

nie tankuje sie do skuterków 98 bo mają zbyt gówniane silniczki na 98 i są po prostu słabsze. Chyba że bedziesz miał skuterek turbo, z ostrymi walkami i po chiptuningu.

Tak z opisu to twój przypadek przypomina tysiące innych. Sztuka trup podszykowana na sprzedaż. Teraz na dzień dobry powinienneś zorientować się co masz, zmierzyc kompresje (manometrem - i to prawidłowo kurwa a nie palcem, kapciem, slimakiem czy innym patentem).
Zoabczyć jaki masz cylinder - czy jeszcze oryginał czy już już zamiennik i po taniości, posprawdzć podciśnienia, świece (stan i kolor), gaźnik (czy włąsciwy, jakie dysze i jaka regulacja)… no chyba że wtrysk juz - to masz trudniej bo sam nic nie zdiagnozujesz)…

… i jeszcze cała liste innych rzeczy. Po prostu wykonać rzetelny przegląd pozakupowy albo też pełną diagnostyke skutera. Albo zapakowac to na lawete i oddac panu (no z problememi i awantura) ale samo to że musisz kopać 50 razy żeby zapalił…

Dzięki A wyczerpującą odpowiedź.dzisiaj chyba już całkiem padł.podczas jazdy stracił moc i już nie odpala