Panowie peugot looxor 50 nie zapala
Iskra jest kompresja 8,1.gaźnik wyczyszczony , podmieniony moduł ,cewka nawet stator i dalej nic , brak chęci nawet po podlaniu benzyny pod świece
a na samostarcie lub od biedy plaku/lakierze do włosów (takim palnym)?
z kopniaka czy z rozrusznika?
to jest natywnie gaźnik czy przeróbka z wtrysku? świeca mokra czy czy sucha po tym odpalaniu?
Na plaku także nic
Oryginalnie gaźnik
Z rozrusznika i kopniaka nic
Świeca mokra
iskre jak sprawdzałes? na tej świecy wyjętej z cylindra i obsadzoenj w fajce?
Tak, była tez podmieniona na inna , po odkręceniu fajki ma jakiś centymetr
to jedyne co mi przychodzi do głowy to zbyt wiele oleju w mieszance.
skoro masz kompresje, masz iskre i paliwo dociera to powinien odpalać
I ty muszę was zmartwić, ponieważ kompresja może zdusić iskrę. Ta kompresja to wcale nie takie hop siup… mała troszkę. Spróbuj wlać troszkę czystej benzyny ale naparstek nie więcej i włóż coś , np ołówek w cylinder aby tłok był w górnym położeniu żeby paliwo nie wyleciało do wydechu.
ale kompresja to może zdmuchnąć iskre jak to jest potęznie doładowane turbo. Tutaj jest 8 bar kompresji czyli w zasadzie bardziej jej nie ma niż jest. Ale na 8 powinien palić skoro nawet na 6bar zapalają.
tutaj teoretycznie spełnia wszystkie warunki żeby przynajmniej prychać. wiec to jakies kompletnie banalny błąd - MEGA zła mieszanka lub coś źle złożone. Ale zła mieszanka by miała nic do tego jak go karmisz plakiem lub samostartem. Może ta iskra słabiutka, żółta . ledwo ledwo?
Co może być złe poskładane ? Jazdzilo i nagle padło
Iskra wydaje się dobra chyba ze ze rzeczywiście w cylindrze ginie
Co to znaczy “iskra wydaje się dobra” ? Jaki ma kolor ? Na czystej benzynie też nie pali ? A zawór membranowy kiedy ostatnio wymieniałeś ? Może być nieszczelny zawór i stąd kłopoty. A iskrę sprawdź kopiąc kilka razy bo po jednym kopnięciu nie stwierdza się czy iskra jest czy nie. Kilka razy kopnij wtedy zobaczysz czy nie znika.
To nie perpetummobile aby nie działało, o ile jest paliwo, powietrze i sprężanie musi dojść do zapłonu. Jeżeli świeca jest mokra to układ paliwowy możemy w teorii wykluczyć ale sprawdź zawór membranowy. Znajdź przy module zapłonowym przewód od “gaszenia” u mnie to czarno-biały i odłącz go, potem kopnij i sprawdź czy odpali. Chodzi o przewód, który idzie od modułu do stacyjki. Sprawdź też czy na magnecie jakimś cudem nie scieło klina i wtedy iskrę masz ale nie w tym miejscu co potrzeba.
Gaźnik przełożony do innnego skutera i zapala bez problemu , przełożyłem tez dziś moduł , cewkę i stator od innego działającego skutera nic nadal nie zapala
Kil także nowy
Czy odłączyłeś przewód odpowiedzialny za gaszenie silnika od modułu ?
ale gaźnik po każdym przełozeniu w zasadzie nalezy wyregulowac do innego silnika. to nie żarówka że przekładasz i świeci zawsze tak samo.
to że przełożony w jedna strone działa nie znaczy że przełozony w drugą też zadziała. wiec to nie jest powód do diagnozy że z gaźnikiem jest wszystko ok. chyba że przekładasz miedzy identycznymi silnikami o identycznej konfiguracji a nawet zużyciu
Tak i nadal nic
Wiem ze gaźnik zawsze trzeba regulować ale po podlaniu benzyny powinien Chwile chociaż załapać chyba ze się myle
a zmierz tą kompresje jeszcze raz. porządnie, manometrem.
A spróbuj zatkać gaźnik ręką i wtedy odpalaj czy da oznaki życia.
Co miałoby dać zatkanie filtra jak nawet po zastosowaniu plaka czy podlania paliwa wprost do cylindra nie daje oznak życia ?
A czemu nie daje oznak życia skoro z opisu wynika że ma wszystko co potrzebne aby te oznaki dać??