Jestem nieszczesnym właścicielem w/w skutera, kupiłem go jako nowy i jest na gwarancji. Pomijam fakt, że mój egzemplarz był już naprawiany 4 razy, te skutery maja WADĘ FABRYCZNĄ! A mianowicie przepala sie gumowy wąż układu przewietrzajacego wydech (to taki wymóg unijny). Problem w tym, że dystrybutor nie przyjmuje do wiadomości awaryjności tego typu skuterów i są problemy z naprawami gwarancyjnymi. Krótko mówiąc strategia dystrybutora jest taka: byle do odblokowania lub zakończenia fabrycznej gwarancji. A dalej użytkownik niech martwi sie sam.
Z tego co wiem - ten waz powinien robic za blokade.
Sciagnij go i nie bedzie problemu .
Patryk dobrze mówi;D
Dzięki za radę, jednak blokada jest obok dospawana do układu wydechowego. Może nie wyjaśniłem sie jasno, ale ciągle skuter jest objęty gwarancją i to nie ja ale serwis będzie sie martwił co z tym zrobić. Ja jedynie chciałem przestrzec ewentualnych nabywców przed wtopą. Wygląda na to, że te skutery mają też inną wadę, biorą 3x tyle oleju ile potrzeba. Mój miał wymieniany dozownik i tłok bo sie zatarł, ale dalej pije olej jak szalony. Serwis rozkłada rece i kaze mieszać mieszankę samemu. Za tą kasę to oburzające!
Ogólnie peugeot jet force nie jest awaryjny. Sam wiem bo kupiłem nowy w salonie i nie skarżę się na niego. To co pisze mlange to filtr spalin, aby spełniał normy. Bez tego filtra można spokojnie jeździć. U mnie też się stopił, ale wyrzuciłem go i nic się nie dzieje. Ogólnie polecam jak ktoś szuka sportowy skuter.
naprawdę masz ambicje odpowiadać w tematach co mają 2 i 5 lat?
Cześć tam moja 125 ten Jet czy jak się to na niego mówi zaczyna coś przerywać tak przy 7 tysiącach obrotów zaczyna lekko poszarpywanie powiedzcie mi co to może być