Witam mam dylemat który skuter wybrać proszę o podpowiedzi:
Peugeot-vivacity
Yamaha-neo's
Honda-? Nie wiem prosze o podpowiedz
Kymco-agility
Najlepiej 4 T
Za pomoc z góry dziękuję.
Wybierz ten który Ci się podoba.
Ja bym wybrał yamahe aerox, lepiej wziąść 2t, będzie zrywniejszy
Tylko 4T mnie interesuję
A jeszcze powiedz czy interesuje cię nowy czy używany?
Używany
Honda Vision - nowoczesny, oszczędny wydajny silnik na wtrysku.
benekpe napisał:
Honda Vision - nowoczesny, oszczędny wydajny silnik na wtrysku.
Ma jedną wadę,nie da się go odblokować i z tego powodu jest wolny jak żółw :).Czytałem że można wymienić wariator na inny i wtedy jedzie ciut szybciej,ale praktycznie nadal będzie to najwolniejszy skuter z wszystkich które podałeś.Jeśli chcesz jeżdzić zgodnie z obowiązującymi przepisami i nie interesuje Cię /"tuning"/ to Honda będzie dobrym wyborem,jeśli zależy Ci aby jeżdzić szybciej niż 45km/h to wybierz inny.
Polecałbym Honde sfx(sam taka posiadam) bo (procz mojego niepotrzebnego rycia i nauki budowy skutera) mimo tego iz jest to 2t jest zrywny,bezawaryjny,pojemny (jesli dorobisz podstawe pod kufer) i chodzi bez zarzutu.
No i zapomniałem dodac,ze silnik jest tu nie do zajechania... Mam swoja Honde na pelnym oryginalnym napedzie i zbiera sie milutko..
Choc teraz nabylem Gilere Runner ,to i tak typowo do miasta mam Honde.
No i czesci mimo ,ze oryginalne to nie drogie.
Honda Vision, jak każdy skuter jest podatna do tuningu. Można założyć dedykowany cylinder 80ccm, wgrać nową mapę wtrysku itd. Praktycznie skuter jak każdy inny, jednak układ paliwowy w oparciu o wtrysk. Tuninguje się jak każde motorki na wtrysku.
benekpe napisał:
Honda Vision, jak każdy skuter jest podatna do tuningu. Można założyć dedykowany cylinder 80ccm, wgrać nową mapę wtrysku itd. Praktycznie skuter jak każdy inny, jednak układ paliwowy w oparciu o wtrysk. Tuninguje się jak każde motorki na wtrysku.
Benek teoria teorią,a praktyka sobie.Nie interesowałem się tym tematem ale osobiście wątpię aby w Polsce ktoś zajmował się wgrywaniem mapy wtrysku do skutera Honda Vision.
Podejrzewam, że autoryzowany serwis za kilka stówek zrobił by to.
Z drugiej strony, nie brak prawdziwych magików, którzy siedzą w tej branży i się wyspecjalizowali w elektronice motocyklowej. Nowe motocykle tak można podrasować odpowiednimi programami, zdefiniować indywidualne preferencje mocy silnika itp. Mam kilku kolegów, którzy ścigają się na torze i coś ciągle zmieniają w programie w motorku.
Myślę, że odpowiedni człowiek, z odpowiednim motocyklowym komputerem może zdziałać cuda. W takich nowoczesnych konstrukcjach wszystko opiera się już o elektronikę.
Zainteresowani powinni drążyć temat, czytać fora tematyczne, albo fora maniaków tego modelu.
Nie zależy mi na tuningu ani na szybkości tak jak pisałem interesuję mnie 4T wiec bardziej mi zależy na trwałości skuterka i na ekonomi spalania ma mnie zawieść z punktu A do B.Wiec pytanie moje skuter chcę kupić uzywany jestem za granicą wiec mam możliwość ściągnięcia sobie 1sztuki do polski .JESZCZE RAZ INTERESUJE MNIE TRWALOSC I EKONOMIA SPALANIA.PROSZE O KONKRETY :)
witam moze z kymco new dink 50 4t jest to duzy i wygodny skuter posiada bardzo pojemny schowek pod kanapa fajnie zestrojone zawieszenie spalanie w granicach 2l posiadam taki model 9tys km bez awari osiagi fabryczne okolo 65km/h no i serwis kazda czesc mozna kupic bez problemu.
New dink 50 4t - to bardzo dobry wybór!
Dziękuję za podpowiedzi pozdrawiam wszystkich.
Jak kupię skuterek to sie pochwale.