Peugeot elystar 125 strzela z wydechu i przerywa

Witam mam problem z peugote elystar 125 efi 2006 rok pali od strzała na wolnych chodzi normalnie po dodaniu gazu przerywa strzela po wydechu błędy jakie ma to 2 czujnik obrotu silnika i 25 adaptacja wolnych obrotów. Zeczy które zrobiłem to pomiar ciśnienia paliwa ma 2.5 bara pomiar rezystancji czujnika wału 110 Ohm porownalem z manual em w normie pomiar rezystancji silniczka wolnych obrotów też zgodna z manual em. Świeca zgodna z serwisowka oczywiście nowa. Sprawdziłem oczywiście ustawienie rozrządu blokady pasują idealnie i przy okazji ustawiłem luzy zaworowe jakieś pomysły

po skasowaniu błędów wracają?

Tak od razu wracaja

skoro masz błedy czujnika położenia wału to od jego istalacji bym zaczynał. To jest pewnie czujnik halla wiec nawet luz na wale może powodować jakies jazdy. Ale jest oczywiście sprawa jego instalacji (przewody, złączki) na całej drodze do ECU.

Skoro masz manual serwisowy to na 100% jest w nim ściezka diagnozowania poszczegolnych błędów.

Instalacja przepatrzona wszystkie kostki cała instalacja od samego ecu do samego czujnika oraz zdjelem pokrywę i grama luzu nie ma klin nie ścięty jest to czujnik indukcyjny jutro zrobię pomiar oscyloskopem. Zobaczę jak wygląda przebieg napięcia z tego czujnika

słuchaj - a błąd po skasowaniu wywala nawet bez odpalania silnika czy musi “pokorzystać” z tego czujnika żeby stwierdzić że nie działa?
Bo bez zapalania silnika (zakładając sprawne u naładowane aku) to ECU sprawdza tylko rezystancje poszczegolnych obwodów. Dopiero po odpaleniu silnika jest w stanie sprawdzić błędy “w akcji”.
Wiec jest kwestia czy już na starcie mi coś nie pasi w instalacji czy dopiero jak silnik pracuje

A więc po skasowaniu błędu włączeniu kluczyka i ponownej diagnostyce błędu czujnika nie ma wystarczy go na chwilę doslownie kilka sekund pracy i błąd jest pozostaje tylko ten błąd 25 cały czas

ale zaraz. W peugeocie Fault Code 2 to jest czujnik prędkości (Speed Sensor) a nie czujnik obrotów prędkości wału (engine speed sensor). Przynajmniej tak by wynikało z nazwy. Ale sie nie upieram bo nie mam manuala tego modelu przed nosem

A kod 25 to zapewne elektrozawór wolnych obr (zwany potocznie silnikiem krokowym) z którym ECU kompletnie nie ma kontaktu - i stąd błędy adaptacji

Faktycznie może popełniam błąd w manualu kod nr 2 dokładnie opisany jest tak speed sensor circuit fault to który to czujnik w końcu?

cza w manualu popaczać, masz jakiegos linka do niego?

trzymaj link https://chomikuj.pl/satelis/Peugeot/Peugeot+Elystar+EFI+System,1729450793.pdf

no bez żartów. nie bede dopłacał żeby pobrać manual do twojego sprzetu.

temat rozwiazany uszkodzony był impulsator po załozeniu drugiego błędy pogasły skuterek śmiga az miło

a jak wpadłeś na to że to impulsator?

Jaka powinna być rezystancja czujnika halla w elystar 125?