Peugeot brak iskry po wymianie filtra powietrza/regulacji gaźniku

Witam, posiadam skuter peugeot. Po wymianie filtru wyregulowałem gaźnik, skuter dobrze chodził, za kilka dni odpaliłem go po 5/6 kopnięciach, pochodził z 5 sekund, dodałem lekko gazu i zgasł… Od tamtej pory nie działa. Wymieniłem świecę, kupiłem nowy odblokowany moduł (stary oryginalny, zablokowany), wraz nie działa. Na dodatek teraz zobaczyłem, że nie ma świeca iskry. Na starym module też nie ma iskry. Zamówiłem nowy moduł i cewkę, dokładnie taką: http://allegro.pl/cewka-modul-cdi-zaplon-peugeot-vivacity-do2007r-50-i7234363903.html . Co mogło się zepsuć? SKuter aktualnie jedzie 50-55km/h licznikowe. Czy po wymianie modułu będzie trochę większy vmax? SKuter prawdopodobnie ma zdjętą blokadę z wariatora. Poza tym, to trochę dziwne, że po wymianie filtru i regulacji nie ma iskry… Z góry bardzo dziękuję za pomoc, pozdrawiam !

Dodam, że skuter ma seryjne części !

jedzie 50km/h i nie ma iskry? co to za bełkot?

W okresie jesiennym jechałem nim 60kmh. Teraz brak iskry i nie odpala. Warto czytać ze zrozumieniem

warto pisać ze zrozumieniem a nie mieszać. Juz Juliusz Słowacki radził:
Chodzi mi o to, aby język giętki. Powiedział wszystko, co pomyśli głowa.
A nie żeby trzeba się było domyślac co autor miał na myśli.
Skuter “AKTUALNIE JEDZIE” - czyli teraz tak jedzie oraz “nie ma iskry” - czyli teraz nie ma iskry.
Jakbyś napisał że przed usterką jechał 55 a teraz nie ma iskry i stoi - to by było jasne.

Masz dwa moduły i na żadnym ne działa i zamiast szukac przyczyn kupujesz trzeci - tzn tak rozumiem -bo może znowu źle coś rozumiem.
Poza tym nie piszesz co to za sprzęt. 2T czy 4T, stary czy nowy, ma dużo elektroniki czy jest chińczykiem… to nawet trudno ci doradzać gdzie masz szukać bo nie wiadomo co masz. Z aukcji wnoszę że zapewne to starszy vivacity w 2T.

Sprawdź standardowe rzeczy - zasilanie modułu, stacyjke, podłaczenia elektryczne, fajkę, cewke, moduł, świece, czujnik bocznej stopki a może nawet samą cewke zapłonową.
Sam moduł ci nie poprawi prędkości jeżeli “prawdopodobnie” masz wcięż blokadę na wariatorze.

Skuter 2T, 2001 rok produkcji, ostatnie 8 lat było tylko lane paliwo i olej, bez awarii do ostatniego czasu. Sprawdzałem fajkę, stacyjkę, bezpieczniki, przekaźnik miernikiem. Na fajce nie ma w ogóle prądu, Zamówiłem nową fajkę i cewkę+ kolejny moduł. Dalej nie ma iskry… Przewody sprawdzone miernikiem, prąd jest… Co może być usterką? Iskrownik ? Nie posiadam czujniku stopki bocznej, nawet nie posiadam stopki bocznej. Skuter ogólnie firmy peugeot, nie ma zbyt dużo okablowania, ale widać, że ktoś coś w nim dłubał, bo wszystkie są oklejone taśmą izolacyjną