Pasek nie wchodzi na samą górę...

Witam!

Wymieniłem sobie rolki w swoim Keewayu Hurricane i zauważyłem, ze na wariatorze jest taki czarny ślad od paska, tylko nie jest on zaraz przy krawędzi waria tylko brakuje mu jeszcze do niej jakieś 1.5 cm :confused: Czyli wychodziłoby na to, że pasek nie wchodzi mi na samą górę. Skuter jest odblokowany - odblokowane kolanko, dysza 70, wycięta rurka z filtra i wyjęta tulejka z wario i zero tuningu. Co można by z tym zrobić, żeby wchodził wyżej :?:

Teraz jego V-max to tylko 65km/h :frowning:

Pozdro

Pewnie masz za lentkie rolki lub ci nie kręci ,maxymalnych na asfalcie bo na stopkach kazdy jest cwany :stuck_out_tongue: Możliwe ze jeszcze moduł masz blokowany

Ale ślad był jeszcze z seryjnych rolek. Te które wstawiłem to 5.8 g czyli chyba takie same jak były… I nie słyszałem o blokowaniu modułów w Keewayach :-/

Może jakiś posiadacz Keewaya mógłby coś powiedzieć :?:

a jaką masz sprężynę centralną? Seryjną?
Na wariu lub bieżni rolek nie ma żadnych wgłębień, progów itd?
Keeway to raczej więcej jak 65 to nie jedzie przynajmniej realnych, mi też seryjny max 65 jechał ;p
A na stopkach wychodzi na samą górę pasek? Kręci wysokie obroty
Ja bym wsadził rolki koło 4.5/4.7 gram, w seryjnym takie miałem i jeździł dobrze + sprężyna seryjna.
A najlepiej jakbyś na wariatorze markerem zrobił linię od środka do krawędzi waria, przejechał się v-maxem i zobaczył ile kreski zostało to będzie dokładnie wiadomo dokąd pasek wychodzi, ślady od paska nie zawsze muszą być tam gdzie pasek wychodzi.
Ja na wariu seryjnym miałem w różnych miejscach ślady a pasek wychodził max do góry.
Moduł w keeway jest blokowany tyle że jak skuter jest seryjny i odblokowany to i tak nie kręci tylu obrotów żeby go moduł blokował.

w keewayu nigdy pasek nie wejdzie na samą górę w seryjnym wariatorze on jest trochę innej konstrukcji. musiał byś trochę zwężać wariator chyba ale nie wiem nigdy tego nie robiłem albo rolki już nie pozwalają wejść mu wyżej

OK, jutro zobaczę na to dokładniej i napiszę.

siwy_fact,
Jeśli tylko stoczył tą wypustkę na wariu u jakiegoś tokarza czy gdzieś to pasek będzie wychodził do góry samej.
Ja miałem stoczoną tą wypustkę na talerzu od waria i pasek wychodził do samej góry na wariu

Pytałem się kolegi czy ten pasek wchodził wyżej niż ten ślad, gdy zmieniałem rolki to mówi, że nie :confused: Ja nie widziałem go dodawałem gazu…

Jak będziesz skracał tulejkę to nie skróć jej za mocno żeby pasek nie spadał.

pasek jest odpowiednio gruby prawda ? jezeli wy wyszedl krawedzia poza wariator to by spadl z niego, odkrec przekładnie i przejedz się 50-60km/h to zobaczysz ze pasek jest u samej gory , ten czarny slad jest od dolnej krawedzi paska a nie od gornej