opona szybciej ściera się po jednej stronie.

Witam mam problem gdyz sama opona mi się zdziera tzn na lewej stronie widac szwy a po reszcie jest wszystko ok nic nie opciera co moze byc wina tego??

palenia lacza

Palenie gumy xD

Albo masz coś krzywo, nie ściąga cię podczas jazdy?

albo masz krzywą ramę nie widzę innego wytłumaczenia

Stawiam na krzywą zawiechę, sam miałem podobnie :smiley:

albo stopkę centralną i o nią się obciera…

jak tylko jedną stronę wydziera to krzywo silnik musi iść więc też mowie ze krzywa rama

Masz tak od nowości czy może zauważyłeś to od niedawna ?

od jakihs 2 miesiecy mi się zdziera a lacza nie palilem bo to chinski 4t

zobacz czy gdzieś nie obciera … o stopkę czy o ramę… bo musi gdzieś się trzeć…

w pierwszym poście napisał wyraźnie że nic nie opciera

jak to chinol to może mocowanie silnika się wygielo i silnik idzie lekko bokiem i sprawdź czy silnik na mocowaniu nie ma luzow

ej no bez kitu no ale od tego że koło może być lekko przechylone to nie powinno się tak robić że tylko np. z lewej strony włókna wychodzą a reszta lacia jak nowa… :-x
a weź go na stopki i we 2 osoby jedna niech stoi za skutem a jedna niech dodaje gazu i lejcie wodę z butelki na oponę by była cała zamoczona i na stopkach dodaj agzu mu i niech trochę się pokręci koło i zobacz wtedy czy tam gdzie się tak mocno wyciera czy nie zrobił się słuchy pasek… jeśli tak to musi się obcierać…
Chociaż może być też tak że na stopkach nie będzie się obcierać a jak się go zestawi to może się obcierać… :-/

Adverion napisał:

ej no bez kitu no ale od tego że koło może być lekko przechylone to nie powinno się tak robić że tylko np. z lewej strony włókna wychodzą a reszta lacia jak nowa... :-x


jak ma tak krzywe że jedzie cały czas na jednej stronie gumy to czemu nie? ;p
równei dobrze możesz zamoczyć opone i potem kawałek malutki się przejechać i zobaczyć czy pasek który się wysuszy bądź piaskiem oblepi jest na środjku opony czy z boku gdzieś ;p

Ale jak postawi na stopki to będzie wiadomo czy z jazdy czy obcierania :stuck_out_tongue:

Nie koniecznie pod pod wpływem ciężaru gdy wahacz się zgina może to jakoś inaczej być jeśli coś jest krzywe/uszkodzone …

po prostu zrób kałuże i przejedz się po niej jak będą ewidentnie 2 ślady to jest krzywy

ok jutro pokombinuje waszymi sposobami dodam ze tuleje mocowania silnika zmienialem na nowe tydzien temu myslalem ze to od tego ale po wymianie jest gorzej się zaczela scierac.

Jak po tygodniu jazdy widzisz różnicę w śceiraniu to musi się zajebiście szybko ścierać, czyli nie od zwykłej jazdy krzywym skutem, tylko ewidentnie mocno o coś trze!!

Mocno? Mało powiedziane ;/ w 3 dni szwy wudać było :frowning:

no to postaw go na stopkach złap za koło i próbuj nim zakręcić jeśli będą opory lub nie będzie się chciało zakręcić to o coś trze … bo powinno bez problemu się zakręcić