OPONA 10" 4.00 do małego Chinolka

No to po kolei mam Maver'a Action ( jeżeli ta nazwa nic nie mówi - to BAOTIAN BT-49QT-9 z pewnością jest jaśniejsza) , no i mam już zamówioną oponkę 10" 4.00 - a teraz będę usuwał problemy jakie napotkam przy zakładaniu :
1. z góry zakładam że amortyzator będzie przeszkadzał przy tych rozmiarach opony - a więc przerobię dolne mocowanie amorka ( co ja piszę XD - zrobię nowe) - a jak to nie pomoże to wezmę się też za górne
2. - po za tym błotnik będzie wymagał drobnej modyfikacji- rozważę to podczas odbioru oponki w sklepie- chyba kupię błotnik od triada 3

jeżeli macie podobne doświadczenia - to się podzielcie , będzie mi łatwiej

Myślę, że amortyzator nie będzie przeszkadzał. 4" jest tylko o 1/2" szersza od seryjnej, co daje ok 1/4" (6mm) więcej na stronę. Pod błotnik też powinna się zmieścić. Bardziej martwi mnie odstęp od przekładni. Ale na styk może się udać. Życzę powodzenia w pracach. Wrzuć zdjęcie jak zmontujesz to cacko. Też mi się marzą takie opony, albo 100/90/10, ale ma moich jeszcze trochę bieżnika zostało....

nie właśnie odstęp od przekładni to ponad 3 cm - to bez problemu - a co do błotnika - to chodzi mi o ten mały żeby na gaźnik nie leciało - a o amortyzator może się zmieści na styk - bo tam mam właśnie około 12 mm wolnego

a taka opona to tylko kilka złotych więcej - 95 zamiast 85 w moim wypadku - a fotka będzie - oczywiście zrobię tak żeby było widać wszystkie moje modyfikacje na tyle- a tych wiele Uuuu

No to opona weszła - odstęp od amortyzatora 2-3 mm, a od dolnego mocowanie tłumika też około 4 mm - to chyba za dużo nie jest XD - większej opony już chyba nie wrzucę , ale jutro dodam fotki z oponką

Gratulacje. Czekam na fotki.



I oto efekty - przekładnia wydaje się mała

opona jes znacznie większa od 3.50 ? czy tylko tak wygląda i czy lepiej składa się w zakrętach dzięki niej ?

Mam pytanie - Gdzie ty masz filtr powietrza?

Mam pytanie - Gdzie ty masz filtr powietrza?


No to po 1 pytanie - u mnie pada a w deszczu nie jeżdżę - zobaczę jak będzie suchy asfalt - ale już się kawałek przejechałem i jest pewniej

a 2 pytanie - mam stożek polini air box

a po 3 opona jest większa widocznie i rzeczywiście o 2 cm szersza od 3.50, oraz profil jest o 3 cm większy

a tak po za tym podnosi tył jak przedłużka 4 cm- ale zmienia pochylenie silnika w drugą stronę - co jest bezpieczniejsze

Gratuluje. Jak możesz, daj jeszcze zdjęcie z profilu całego skuta.



ten po lewej to zipp basic mojego brata i w nim mamy dużą oponę 3.5 z almotu- typowa turystyczna oponka o niskim profilu, a moja ma wysoki profil, przez co lepiej sprawdza się w ostrych zakrętach

A tak poza ty więcej zdjęć jest w mojej galerii, również te z starą oponą ( tak dla porównania), a stary filtr - ta wielka czarna puszka, której nienawidzę - leży sobie w garażu

Błotnika też nie lubię i dlatego mam zamiast niego nadkole domowej roboty - oczywiście mojej - i uważam że nadkole sprawdza się o wiele lepiej od błotnika - po 1 mniej leci mi na stożek - ale tam jeszcze dorzucę błotniczek z bassy czy czegoś - oryginalny jest za mały by całkowicie zabezpieczyć filtr przed syfem i wilgocią

a po 2 o wiele lepiej wygląda, z resztą na 2 zdjęciu jest porównanie