Rozumiem ze w tygodniu “naprawiasz pewne drobiazgi” i szalejesz cały weekend i tak w kółko. Gratuluje wyboru i samozaparcia
“Zaraz po zakupie otrzymał cylinder 72 cm3 co pozwoliło na rozwinięcie prędkości około 90 km/h” - dobry żarcik
Reasumując motorower dla niedzielnych majsterkowiczów
lucek71 masz racje
Chyba trochę źle interpretujecie tekst Słowami “Naprawianie drobiazgów” Nie określiłem np. wymiany pierścieni. Chodzi mi o to że raz na kilka tygodni przeglądam wszystkie śruby, czy nic się nie luzuje, robię drobne przeglądy.
Hejterów się nie powstrzyma wszędzie się wcisną… do wszystkiego się przyczepią dobrze że to mnie nie rusza. Pozdro i LWG!
Nas też nie rusza jaranie się słabym sprzętem, dlatego podśmiewamy się dyskretnie dla równowagi, jeszcze ktoś przeczyta Twój tekst i kupi ten model i popełni duży błąd
wierz lub nie tekst jest w 100 % prawdziwy a tych co nie wierzą zapraszam w okolice Łomży
Z czym się mam nie zgodzić? Wszak sam napisałeś o: * słabych plastikach, * kiepskim złożeniu całości, * konieczności regularnej kontroli, * a między wierszami o słabym silniku, który trzeba wymienić, najlepiej razem z prędkościomierzem, gdyż mocno oszukuje, * poza tym sporo kosztuje jak na chiński motorower. Jest to jednak ujęte w formie “to tylko szczegóły”. Żeby nie było ma też kilka plusów: * duży bak * duże koła * dwa hamulce tarczowe * wygląd, to kwestia gustu, ale młodzieży pewnie się podoba. Nie nazywaj mnie więc hejterem, jestem po prostu obiektywny, tego akurat Tobie w tej prezentacji nieco brakuje.
Masz rację, jestem może trochę mało obiektywny ale muszę przyznać że z maszyny jestem zadowolony. A sprzęt regularnej kontroli nie wymaga. Często poprostu z nudów chodzę i grzebię np. wstawię jakąś lepszą żarówkę do podświetlenia zegarów. A co do licznika to powodem nie jest przekłamywanie. powodem jest dość mała skala jak na silnik 125 który niedługo się pojawi. Muszę ci przyznać rację co do tego że jestem mało obiektywny w tej wypowiedzi. Dzięki za cenną uwagę, w kolejnych artykułach się do niej zastosuję
4 tys km to bardzo mało, właściwie to tyle co nic, Silnik z twojego motoroweru to dobra konstrukcja a skoro rocznie przejeżdżasz 4 tys km to będzie ci służył kilka lat, części nic nie kosztują i są wszędzie dostępne i na moje oko to tyle zalet, największą wadą chińskich skuterów i motorowerów są tragicznej jakości plastiki mam chiński skuter od kilku lat to wiem, ale mam też w nim kilka elementów z markowych skuterów, np kufer miałem seryjny kufer kilka dni i wkładałem do niego cole 2L przywiozłem napój 30km i kufer w kawałkach, obecnie mam kufer z peugota co dziennie dla swojego psa przywożę w nim około 8-9kg karmy i przez rok używania tego kufra wciąż jest w doskonałym stanie, firmowe plastiki to inny świat, to nie ta liga, chiński silnik przejechał mi 16tyś km i do remontu, firmowy silnik mam obecnie z przebiegiem około 50tyś km i lata jak durny, Ja jestem jednak zdania że z pewnego źródła w dobrym stanie technicznym firmowa używka będzie jednak lepszym wyborem, wadą firmówek jest to że jak się kupi zaorane padło to niektóre części mogą być po za zasięgiem portfela przeciętnego motorowerzysty, i w tej kwestii twój zipp nie jest złym wyborem bo części nie dość że tanie jak barszcz to i dostępne są tez jak barszcz.
@GawelMC Ten tekst jako Twoja opinia jest ok, ale jako test/recenzja jest mocno stronniczy. Mój zarzut do tego sprzętu to zdecydowanie za wysoka cena, tak jakbyś płacił dodatkowo za wygląd ścigacza. @Enter1978 Problem z motorowerami z manualną skrzynią biegów tkwi w małym wyborze, markowe to tylko pseudościgacze albo cross/enduro. Średniej półki praktycznie nie ma, Tajwan w skuterach ma spore portfolio, tak w biegówkach bida z nędzą.
Mnie dręczy jedno pytanie. Czemu yamaha nie zrobi 50 4t w manualnej skrzyni? To byłby strzał w 10 na rynku motorowerów. Znając tą firmę, te 4t miałoby z 6 kucy więc czemu żółtki się nie ruszą?
A może by tak odrobinę kultury i szacunku białasie? Nie musisz uwypuklać tu swojego prymitywizmu…
zero poczucia humoru… koniec dyskusji
Może jest to produkt chiński, ale bez przesady (wszystko teraz praktycznie jest produkowane w Chinach). Tak jak piszą koledzy wyżej - wystarczy wymienić kilka części. Duży asortyment mają na przykład na maxmoto (http://maxmoto.pl/czesci-do-skuterow,c77.html)