Taki układ biegów w normalnej biegówce to porażka. W Nexxonie, gdzie nie było sprzęgła to mogło być, że na górze jest luz, a w dół się wbija kolejne biegi. Ale zastosować coś takiego gdy jest sprzęgło? Bezsens… Co najlepsze to chyba nawet nie kwestia wałków skrzyni, a selektora, czyli banalnej części. Jeśli ktoś chciałby się uczyć na takiej skrzyni to odradzam - później na jakimś normalnym moto z przyzwyczajenia można przebić bieg np. z 4 na 3, silnik wyje, skrzynia wyje, a my się wkurzamy.
Leszku kiedy będzie test Ferro ???
Nie łamcie przepisów i jeszcze to na fotkach przedstawiacie. Oj!!
Gdzie tu jest łamanie przepisów , bo moto stoi na pasach . To na potrzeby testu i to na jakiejś mało ruchliwej drożce.
Fragment wyłączonej z użytku drogi nieopodal m. siekierkowskiego.
witam,mam Bezera shafta ale to to samo wszystkie to firma jamasaki.Ja robię nim ok 60km dziennie jak do tej pory zrobiłem nim ponad 7000tys.bez awarii.są małe niedocieknięcia typu wyciągający się łańcuch zastosowałem łańcuch czeski kuty.Wszystko to raczej usterki nigdy nie stałem w polu drapiąc się po głowie co dalej. Główną jego zaletą to wytrzymałość motorower jest duży ma duże koła można śmiało jeździć po bezdrożach.Spalanie przy mojej jeździe to 2,2 litra a ma co robić bo ważę 97 kg a trasę do pracy pokonuje z żoną. możecie go sobie obejrzeć na moim profilu pozdrawiam … http://www.youtube.com/user/Devox74
Witam. Układ biegów kwestia przyzwyczajenia.Mam w swoim skuterze taki, zrobiłem na nim ponad 15 tys.km i stwierdzam że to żadna wada.Również jeżdżacy na swoim motorze ojciec i szwagier bez problemu korzystają z tego skutera i nie mają problemów z przestawieniem się.