Luzuj majty,kosiarki,piły itp a nawet crossy 2t też zostaną temu zaostrzeniu podlegają pojazdy 2t które sa homologowane [rejestrujesz].
K…a.To jest demo-kracja.Dyktują nam co mamy jeść ,pić,na czym jeździć.W Pale się nie miesci.Co za idiota wymyślił że dwusuwy są większymi trucicielami od 4-osuwów?Niektóre źródła podają odwrotnie,że to te drógie emitują nanocząsteczki.
Kolejna świetna publikacja. Pod publikę, ale o to w tym wszystkim teraz chodzi. Fakt i Wyborcza już pewnie trzęsą… porcientami. Grunt, że kierunek dobry. ;-)))
@s123.: Robiąc rachunek zysków i strat trzeba powiedzieć, że póki co nie ma lepszych alternatyw dla paliw kopalnych.
Podstawowa wada dwusuwa benzyniaka, to niska trwałość tłoka i składanego wału korbowego, w którym newralgiczną częścią są łożyska toczne. Z uwagi na system smarowania w mieszankowego łożyska wału są słabo smarowane, co wymusza użycie dobrej/wysokiej jakości łożysk tocznych. Główny problem z dwusuwem to mała efektywność, spowodowana traceniem części mieszanki do wypychania spalin z cylindra. Diesel dwusuwowy (zwłaszcza przemysłowy) różni się konstrukcyjnie od benzynowego dwusuwa w skuterku, często komora korbowa nie ma połączenia z cylindrem, więc nie ma tu oleju.
Być to są tylko rynek światowy sie opiera na ropie i wszystko by pier...ło,i w najbliższym czsie się to nie zmieni,koszta będą sztucznie zawyżane dla alternatywnych źródeł zasilania [ogniwa paliwowe etc]
Dami, tutejszy serwis wyszukiwania sensownych treści, działa jak taki… Dziad Kalwaryjski. ^ Pan-Da, Pan-Da. ^^ Masz tu piątkę i…