Ooo, a ten środek do felg aluminiowych też beżie ok? Straszny marazm mam na swoich. Prawie rok ich nie myłem :DDDD
dzieki za art, ja właśnie usprawniam swoją maszynkę, bo jeszcze nie zacząlem sezonu. Wiem dupa ze mnie:D jakoś nie miałem czasu na przegląd home made
Przystojniak, ale kompletnie nie kumam o czym ten tekst ehehehehh
Używam dedykowanych olejów do silników wprawdzie nie Castrol’a i różnica jest ogromna. W zimę nie ma efektu kostki masła. Kiedy sprzęgło miałem na wykończeniu po wymianie oleju na dedykowany motocyklowy sprzęgło przestało się ślizgać. Nie widzę zamienników również smarów do łańcuchów. Zwykłe smary szybko znikają lądując na tylnym kole i wydechu. Zwykłe smary absorbują dużo bardziej kurz i inne zanieczyszczenia. Wymiana płynu hamulcowego co rok w małych skuterach i średniej wielkości motocyklach to przesada. Ogólnie przyznaje, że różnica pomiędzy dedykowanymi, a samochodowymi materiałami eksploatacyjnymi jest odczuwalna. Zabrakło w artykule w akapicie o ciśnieniu w ogumieniu aby używać powietrza Castrol’a b6 5nne jest nieodpowiednie.
Przecież to artykuł reklamowy.
RZYGAĆ MI SIĘ CHCE JAK CZYTAM KOLEJNY RAZ O TYM CASTROLU!!! Ludzie, nie ma już żadnych innych godnych polecenia marek? Oczywiście wszystko Castrola jest cudowne, najlepsze, rewelacyjne itd., a wszystko inne jest be! I tak chyba na większości portali motocyklowych. Klapki na oczy i jazda do przodu!!!
Muszę się przeprosić z Castrolem. Używałem go i muszę mu przyznać doskonałą jakość. Chociaż tej akurat nigdy nie kwestionowałem… I jeszcze jedno => w produktach innych marek denerwuje mnie to, że raz są dostępne, a innym razem nie i nie wiadomo kiedy będą. A Castrol jest ZAWSZE. Może nie jest tani ale jest bardzo dobry i zawsze i wszędzie można go kupić.