Przy wymianie paska nie trzeba zdejmować sprzęgła,przynajmniej w moim skuterze.
a w moim trzeba.
madi Jakim cudem? Na bank wystarczy zdjąć tylko wariator…
nie da rady za mało jest miejsca między dzwonem a obudową, w większości kymco tak jest, trzeba miec blokadę dzwonu.
Cena paska nie jest wykładnikiem jego jakości. Często płacimy za markę. Moja propozycja. Przed dłuższymi trasami zakładać nowy i zabrać klucz udarowy na akumulator i nowy pasek i rolki. Dla biednych jest masa sposobów na wymianę paska od strony sprzęgła jest to banalnie proste ,gorzej po stronie wariatora. Lecz ja nie poruszam się zbyt daleko -może jak zmienią przepisy i zabiorą to śmieszne 45km/h. Jeszcze trochę a pieszy dostanie obowiązkowo kask i świecącą kamizelkę. Przaśny Kraj.
“Zakup podzespołu za 30-40 PLN na pewno nie będzie owocować takimi przebiegami jak w przypadku produktów za 70 czy 100 PLN.” Gorzej tylko jak ktoś za 100PLN sprzeda taki za 30zł mówiąc że jest dobry. Moim zdaniem każdy przypadek trzeba przeanalizować.