Fajny skuter. Xenter to taki odpowiednik Kymco People Hamulce typu “dual” to naprawdę super sprawa. Miałem ten system w Hondzie Pantheon 125 i sprawował się na medal.
Skuter fajny,tylko tłumik nie pasuje do całości.
Ceny to sa kosmiczne przeciez za takie pieniadze mozna kupic juz samochod i to wcale nie najgorszy a to tylko skuter jak dla mmnie max nowy skuter już naprawde na wypasie powinien kosztować góra 10 tys
Ostatnie dwa filmy mają nieco przesterowany dźwięk… Skuter ekstra, ale cena kładzie na kolana. A konkurencja nie śpi. Termometr można dokupić za 10 PLN na allegro i może nie będzie idealnie wpasowany w zegary, ale swoją rolę spełni
Zdejmij se wave in na kompie, ja nie mam przesteru.
“Xenter w języku galicyjski znaczy ludzie.” => U Yamahy X-Enter oznacza model wejsciowy, poczatkowy, przeciwienstwo X-Max, czy T-Max. “Duża przednia szyba chroni przed wiatrem” => Nie jest zle, ale ja bede jeszcze testowal dodanie deflektora, pczy moich 175cm wzrostu wieje jednak sporo na kask i przy wiekszych predk. jest glosno. “kufer pozwala przewozić niezbędne drobiazgi” => Pamietajac, ze jest tam kask, gdyz pod siedzenie nie wejdzie. “Przedni schowek poniżej deski rozdzielczej to idealne miejsce na telefon.” => Szkoda, ze schowek nie zmiesci iPhone’a. Mogli te pare ‘mm’ dodac. Przy okazji warto wspomniec brak zasilania (gniazda zapalniczki). “Oprócz prędkościomierza są różnego rodzaju liczniki przebiegów.” => Bardzo przydatny jest licznik od momentu zapalenia sie “rezerwy”. “Pozycja jest naprawdę wygodna i nie męczymy się, nawet na długich dystansach.” => Jechalem raz 100km i bylo OK. “To również dzięki podłodze. Jest duża i płaska. Przy okazji można na niej przewieźć mały bagaż.” => Yamaha chwali sie, ze jest najwieksza w tej klasie skuterach. Dla mnie ogromna zaleta, korzystam z niej regularnie. “Ciekawostką jest tylny amortyzator typu Monocross. Miękkie zawieszenie świetnie radzi sobie z dziurami. Duża w tym zasługa ogromnych kół, które poprawiają trakcję zwłaszcza na koleinach.” => To byl moj pierwszy szok - jak dobrze Xenter trzyma sie drogi, wlaczajac zakrety, mokra nawierzchnie oraz jak dobrze sprawuje sie na nierownosciach. “W skrócie jest to połączenie obu hamulców ze sobą. Wciskając tylny hamulec automatycznie dohamowywane zostaje przednie koło i na odwrót. To inaczej mówiąc kompensowanie różnicy sił hamowania na poszczególnych osiach. Rozwiązanie to docenicie w kryzysowej sytuacji.” => To ciekawe… Nie spotkalem sie z taka wlasciwoscia nigdzie… Chodzi o slowa “i na odwrót”. Wcisniecie przedniego uruchamia… przedni. Wcisniecie tylniego uruchamia… przedni i tylni - tak. To bardzo praktyczne rozwiazanie, przydatne szczegolnie na sliskiej nawierzchni! “Japończycy musieli włożyć sporo wysiłku na etapie projektowania tej maszyny.” => Maszyne projektowali WLOSI, produkcja w jednym z krajow na dalekim wschodzie, ale nie w Japonii. Bodajze Tajwan. Kierownikiem produktu jest kobieta - Wloszka. I bardzo dobrze! “Zaskakująca jest ta pewność prowadzenia. Xenter jeździ nadzwyczaj gładko i ma się wrażenie, że nic nie może wyprowadzić go równowagi.” =" Dokladnie TAK. Wiecej komentarza ode mnie tu: http://www.skuterowo.com/yamaha-xenter-wkrotce-w-skuterowo-com
Xenter rzeczywiście wygląda inaczej niż przeciętny skuter. Mnie tam pasuje. Jeździ jak złoto i tylko inni za mną się oglądają. Zamiast brać mojego wielkiego Dodge’a wsiadam na skuterek i mam w nosie korki w Warszawie. Mnie akurat Xenter wystarczy w zupełności a cena wcale nie przeraża.
Zapraszam do dyskusji i wymiany doswiadczen: http://www.skuterowo.com/forums/topic/yamaha-xenter-dyskusja-otwarta#post-81392