A kosiarki, piły spalinowe i pompy szlamowe też out...? Pamiętam kiedyś taką panikę, dotyczącą dwusuwów w puszkach, a potem tych pędzonych etyliną... A za chwilę diesli, potem znów benzynowych... i tak dalej. Co kilka lat od nowa :-)
Wcześniej czy później musiało to nastąpić tylko czy to prawo będzie obowiązywać u Angoli pewnie nie skoro tam caly czas mozna rejestrować nowe jawy 350 2t, niestety póki z Unii bierzemy siano dla kuni to nikt sie nie postawi(angole mogą), najbardziej smrodzi USA,Rosja i Chiny ale oni mają wywalone na europejskie normy
U nas jest to jakaś choroba psychiczna. Z jednej strony wycięcie nieekologicznych psujów (2T), z drugiej kłopoty z wprowadzeniem na drogę publiczną czegoś, co wygląda na duży motocykl, ale ma napęd elektryczny, czyli - zgodnie z naszymj przepisami - motocyklem nie jest. Czyli proekologicznych sprzętów też nie. Wprowadzamy bezmyślnie nowe ograniczenia jednocześnie nie pozwalając na rozwój. Prawo nie nadąża za rozwojem cywilizacji. Wszystkie stare normy prawne obrastają w kolejne podpunkty:
a. nie wolno...
b. zabrania się...
c. zakazuje się...
d. podlega karze...
e. podlega koncesji...
f. urząd nadzorujący...
g. ...
I tak do usranej... Smutne to.
Obawiam się tylko że takie zakazywanie Wszystkiego może się skonczyc państwem policyjnym (chyba już jest) i ogólnokrajowy wkur..eniem i polska wiosną (Arabowie mają my też możemy) bo gdzieś jest kur.. granica wytrzymałość człowieka.
U nas jest tradycyjna spolegliwość, a skoro pokorne ciele naraz... dwie matki ssie. :-)
^
I tak jesteśmy nadal na rozdrożu, ale zawsze można kupić kilka chińczyków w wykonie 2T na zaś. I będzie całkiem MOCNY zapas w kolejnym spichlerzu na następne lata (lata 2016... 2024). ;-)
*
Żarówek włóknowo-wolframowych, też już teraz mamy w opór. I nadal wszystkie działają. Działają normalnie, jak jakie złe.
^
Zaiste, dziki to nadal kraj jest, a egzystuje sobie całkiem elegancko w tej całej... Unii Europejskiej.
Normalnie... spryciarze po komunie my są, albo taka zwykła... wataha europy. Ewentualnie dwa w jednym. Hurmem. ;-)
Jak znam życie, to tylko wprowadzać do obrotu pojazdu 2T nie będzie można, a silniki 2T chinole będą tłukły do końca świata i o jeden dzień dłużej, zawsze będzie można kliknąć i na wycieraczkę kurier dostarczy :-)
Małolaty lubią robić na złość, pewnie zakwitnie więc rynek tuningu skuterów z silników 4T na 2T... Ot tak, dla szpanu... ;)))
Nie no po co 2t,w końcu konkretne części tuningowe zaczną importerzy sprowadzać,miałem niestety tylko 2 razy okazję robić 4t na konkretnych częściach i po wszystkim nie ustępowały 2t na starcie i v-max,do tej pory importerzy nie widzieli takiej potrzeby aby sprowadzać porządne graty do 4 suwów a teraz sama zaistniała.
2T znikną, bo nie spełnią wymogów normy emisji spalin i nie dostaną homologacji. A co z dieslami grupy VW...? Homologacja uzyskana w wyniku oszustwa, czyli przestępstwo, czyli homologacji tak naprawdę nie ma, a auta na drogach publicznych są. Co na to UE? I co na to nasi ubezpieczyciele? Wypłacą odszkodowanie za stłuczkę autem bez homologacji? Czy odeślą z roszczeniami do VW? Ale by były jaja, jak ktoś na poważnie by zaczął egzekwować prawo i wycofał te diesle z ruchu... A tak, w UE jak w naszym Trybunale Konstytucyjnym: przepis niezgodny z Konstytucją, ale obowiązuje do utworzenia nowego... Jaka szkoda... :-)))
Ale za ten wałek w wv to bym temu co wymyślił rękę podał mial Łeba tylko szkoda ze mu nie wyszło:)
Arasz nikt VW w UE nie wycofa i pewnie konsekwencji też nie będzie wielkich bo UE to Niemcy a Niemcy to UE
Ja to wiem :-) Szkoda, że VW nie żyje z produkcji 2T, bo by pewnie tak szybko nie wyleciały :-)))
teraz to dopiero spadnie sprzedaż 50ccm. A1 time!
Fakt :-)))
pustelnig napisał:
teraz to dopiero spadnie sprzedaż 50ccm. A1 time!
Wątpię, kto ma kupić to kupi,jak miał kupić w 2t to kupi 4t są już dostępne na wtrysku,wielu juz nie pójdzie na prawko a 18 skończyli przed zmianą i też kupią,jak pisałem wczesniej nie było i jeszcze nie ma dobrych tuningowych części do 4t a dobrze podkręcone nie wiele ustępują 2t.Tak samo było z piłami,kosiarkami itp i co? 4t kupowane były i są,bo są cenione za mniejsze spalanie,mniej kopcenia,mniej hałasu i praktycznie bezobsługowe.
Tyż fakt :-)
Czy części do nich będą również wycofywane?
jeszcze długo będą. Nie bój. Są setki tysięcy zarejestrowanych takich pojazdów i trzeba je naprawiać.