Wow te lusterka to niezły bajer ale szczerze to takie skutery mi się nie podobają wole zwykłe mini
Te lusterka to niewypał, łatwo nimi zahaczyć i urwać…kiedyś stosowali podobne w Malaguti Madison, Kymco Grand Dink i Xciting, ale odeszli od tego rozwiązania… Burgman 650 to przerost formy nad treścią. Skuter powinien być lekki, zwrotny, prosty w budowie i ekonomiczny, żeby mógł konkurować z samochodem, a to… taki skuterowy odpowiednik, Gold Wing’a… ![]()
Ładny jest
Tylko cena odstrasza…
Jest odjazdowy! Skuter nie musi być mały, zwłaszcza jeśli właściciel ma ciągoty do turystyki. Poza tym na kanapie może siedzieć wygodnie i pasażer i kierowca. Widzę w tej funkcjonalności duży potencjał:)
Whistler ale jakbyś go miał i uciekało by ci koło 5/100 to już nie był byś taki zadowolony
Krzysiek a ile byś chciał żeby 650-tka paliła ?! 4-5l/100 km na pewno pali, ale jeśli ktoś ma kasę żeby kupić Burgmana za 40 tysięcy to mu nie robi to aż tak dużego znaczenia czy spali 4 czy 6 litrów…
Jak ktoś na prawdę ma kase i styl, to nie kupuje plastików za 40 tyś, tylko konkretny motocykl…Skuter z założenia miał być i nadal jest alternatywą dla samochodu, (tani zakup w porównani z autem, osłony eliminujące używanie specjalnej odzieży, schowki i zużycie paliwa). Według mnie Burgman 650 jest za duży, za ciężki i bardzo skomplikowany, jednym słowem przerost formy nad treścią…Prawdziwy skuterowiec takiego sprzętu raczej nie kupi, bo w codziennym użytkowaniu nie jest praktyczny.
Jak dla mnie to przerost formy nad treścią,za dużo bajerów,za duży,za drogi. Tyle w temacie:)
Ja jakbym miał kasę to kupiłbym jakiś skuter do 20tyś,o pojemności max 400cm.
Hugo, ja już wiem jakiego bym kupił… Derbi Rambla 300, na elektronicznym wtrysku, moc silnika 22KM, a zużycie paliwa 3,5/100km. Skuter mimo dużych 15" kół, mieści pod siedzeniem Jeta. Jest lekki, szybki, ekonomiczny i stosunkowo nie drogi, jak za tego roczną nowość w ofercie Derbi, cena 12,900zł za markowy skuter, nie jest wygórowana ![]()
A ja Kymco Downtown 300i ![]()
A ja jak bym miał kasę to bym kupił jakiś mały chiński motocykl a za resztę bym śmignął Europę dookoła ![]()
Oo, Leżajsk - moje okolice ;]
odkopuję stary temat // maszynka piękna w sam raz dla mnie który lubi komfort , wygodę i wielkość , mam 2 marki do wyboru tj. honda silver wing 600 i właśnie takiego burgmana , moim faworytem była honda ale ostatnio coraz bardziej patrzę na burgmana - co do ceny jak tu niektórzy piszą to fakt kolosalna ale używki można kupić już od 6-11 tyś. , na trasy i miasto też jest dobry za to gorzej w korkach ( gabaryty same za siebie mówią ) , reasumując na przełomie lutego / marca mam zamiar kupić coś takiego i podzielać się uwagami jak i zaletami takiej maszynki na forum . Zastanawiam się ile ludków będzie się przesiadało na maxi skuty ( wiadomo prawko A ) część grona co wyrobi A1 też może zmienić na maxi tyle tylko że 125 , tak że zapraszam do dzielenia się uwagami odnośnie maxów .
zapomniałem dodać że dużym plusem w burgmanie jest półautomatyczna przekładnia biegów , do wyboru mamy standart czyli D lub samoczynnie zmieniamy biegi ( M ) - przyciski w kierownicy , opuszczana owiewka no i te bajerandzkie chowające się lusterka ( w korku zawsze można je złożyć by się w miarę przecisnąć .
z ta skrzynia to faktycznie zajebisty bajer jak w nowych automatach :)
wygoda wygoda ale faktycznie na korki miasta to porazka
4T FOREVER
Najbardziej podobał mi się tekst na końcu: “ale tylko dwa łyki”. Znam ten ból ![]()