Bardzo ciekawy artykuł, każdy kto nie wie jak 2T działa to bez problemu po przeczytaniu zrozumie. PS: Głowica na 1 zdjęciu jest od czterosuwa
Kiedyś jeździło sie motorami z silnikami 2t. Zawsze zostawiały za sobą kupe dymu i specyficzny zapach
Wszystko dobrze opisane, plus dla Ciebie kolego za taki artykuł :). Silnik 2T ma to do tego że zawsze ma ten zapas mocy, i nie ważne czy chiński czy markowy i tak da kopa po tunie :). Jedyny minus to spalanie, no ale coś za coś, wiadomo :D. Co do chłodzenia cieczą, to bardziej skomplikowana robi się już budowa takiego silnika 2T, ale to przecież większa bezawaryjność i większa moc i malutkie szanse na przegrzanie :D. Chociaż ja jestem zdania, że na polskie warunki chłodzenie powietrzem w zupełności wystarcza :). Pozdrawiam!
Co do dymienia to nadmienie że mój Simson dymi tylko na początku gdy jest zimny po nabraniu tęperatury z ruru praktycznie nic niebieskiego się nie wydobywa a osobiście stosuje do mieszanki olej Stihl 1:50
Proszę o pomoc nie wiem gdzie tego szukać, w miarę przystępnej cenie (cena 350 zł). Potrzebny mi jest tłok G13582/53,94 dokładnie do Hyosung Super Cab 100. proszę o wszelaką pomoc.