5,5 KM i 70 km/h - osiągi i moc odblokowanej pięćdziesiątki. Za prawie 5000 zł można przebierać w chińszczyźnie. Tandetna oferta. Dokładając 1300 zł można brać kymco agility - osiągi i trwałość o niebo lepsza.
Witam, te 5,5 KM to błąd autora. Tak naprawdę ma być 5,5 KW, czyli ok. 7,5 KM. Ja również wolałbym KYMCO - 9,5 KM (zawsze to trochę więcej), lepsza jakość i rozmiar maszyny bardziej odpowiedni do mojej postury. Pozdrawiam.
Słowem, nie ma co się rwać na obecne 125-ki, bo ceny są już wywindowane o ponad 30 % względem lat ubiegłych, a nowi gracze na naszym rodzimym rynku w oparciu o import kolejnych produktów masowej produkcji z CHRL dopiero się rozkręcają ze swoją ofertą programową dla kolejnych maluczkich (zwłaszcza dla tych z tzw. trzyletnim stażem). > Piszę, bo muszę, a jak muszę to zazwyczaj piszę. Nawet z innego IP kolejnego kompa.
Blady, nie szalej. Przód Space 125 przypomina lot koszący statku Enterprise tuż po wyjściu z nadświetlnej. > Produkty ZNEN: http://www.znen.com/products.asp?type=2 . http://www.znen.com/productsshow.asp?id=105 Romet Maxi 125 R vel. Znen Vista 150 cm3. … http://www.znen.com/productsshow.asp?id=109&tp=1&type= Falcon 8 z dwiema tarczami i z garnkiem 150 cm3. >> I co tutaj można jeszcze komentować? Jak nasi importerzy chińskiej myśli technologicznej ochłoną nieco po wydojeniu najbardziej narwanych maluczkich to wówczas będzie można pomyśleć o zakupie jakiejkolwiek chińskiej 125-tki za rozsądną już cenę.
Co za bzdura jak jedyny z dwoma tarczami?
No właśnie, o co chodzi z tymi tarczami? “nowy Falcon 125 jako jedyny wśród podobnych sobie modeli będzie miał hamulec tarczowy zarówno z przodu jak i z tyłu” chyba że chodzi o egzemplarze z tego rocznika i tego producenta. Prosty przykład: Yamaha Maxster 125ccm, oba koła tarcze, mocne jak cholera.
Pewnie chodzi o to że to pierwszy skuter w ich ofercie który ma 2 tarcze. Bo skuterów z dwiema tarczami nie brakuje w tym segmencie.