Opinie: Skoda Superb 2.0 TDI 2013: Bicie Kierownicy i Kół (Moja Przygoda, Moje Opinie)

Na szczęście olali mnie i nic nie odpisali na pismo, które dostali na CC :slight_smile:

Praktycznie identyczna historia. Serio!

Miło kisiu Cie tutaj spotkać :slight_smile: Masz 100% racji. Jestem fanem programów interwencyjnych, w których czasami ukazywały się takie fenomeny, typu - nowe auto i 30 razy w serwisie. Ale nigdy nie sądziłem, że będzie to dotyczyć nowego auta, tej marki no i mnie :wink:

Póki co ze strony Auto Wimaru cisza… weekend. Może jutro się coś zadzieje :slight_smile:

No jasne, wielokrotnie. Bez rezultatu.

Chris - też masz Superba? Jakie masz felgi?

No widzisz, u mnie bije tylko przy przyśpieszaniu… To niestety okazuje się coś zupełnie innego, niż samo niedoważenie.

Panie Michale - jedynie co pomaga to wyważenie dynamiczne, albo wybranie się do salonu konkurencyjnej marki po uprzednim rozbiciu Superba.

Hej. Skoda doskonale wie o tym, że to jest problem związany z belką podsilnikową. Tylko jej wymiana na aluminiową pomoże.

Na 100% pewne info. Robił to Wimar Warszawa Jerozolimskie.

Tak, dlatego potwierdzam na 100%, że temat Skodzie jako centrali jest już znany, bo mnóstwo już ich wymienili. Za każdym razem udają idiotów, którzy nie wiedzą o co chodzi. Koszt tej operacji jest spory. Generalnie ta belka, którą masz teraz to kawałek blachy grubości żyletki, która przenosi wszystko na układ kierowniczy.

Przechodziłem dokładnie przez to samo. Działaj zero jedynkowo - albo belka, albo samochód. Nawet nie masz co wymieniać na nowego Superba, bo każdy tak ma.

O fak. Dynamiczne pomaga, to prawda. Jestem bardzo zdziwiony. Jeśli dynamiczne nie pomoże to oddaj ten złom na… złom. Chyba, że ściemniają i belki nie wymienili.

Oceniam, że dynamiczne zawsze o 80-90% eliminowało problem. Nie wymieniaj na nowy, bo będzie miał to samo.

Hej. Nie ma to nic wspólnego z indexem. Wyłącznie z belką pomocniczą silnika.