Ładny motorek, ale nie powiedziałbym, że jest to kopia Suzuki GN 125, bo Suzuki GN 125 i 250, to soft choppery
Mam ten motorek i powiem tak : szajsen Silnik słaby chociaż jest to ten sam licznik jak w w/w pojazdach ale obrócony do pionu. Duża masa (jest to 152 z silnikiem 50) = mała prędkość i niestety duże wibracje ;( Ale ten motorek ma też parę zalet : jest ładny, ma w miare dobre opony. Skomentowałbym ten motorower tak : “chińska precyzja, polski temperament” Pozdrawiam Michał
(jest to 125* z silnikiem 50)
To jest szajsen
A na jaką cholere ktoś wsadzał ten prędkościomierz do 120 kmh on powinien być wyskalowany do max 65 .
‘‘Posiada inny silnik, niż Zipp Neken, Barton Fighter, Zumico GR500 czy Kymco Nexxon.’’ To co tam siedzi za silnik skoro nie 139FMA, ten silnik siedzi w Bartonie, Ogarach, Shockach itp.
To jest 139FMB (tak na silniku pisze) tyle ,że odwrócony do pionu Do obrócenie zmniejszyło jego osiągi o jakieś 3/4 ale co tam :P. A więc jest to ten sam silnik co w w/w pojazdach
To jest silnik firmy Senke. Motorower może i ładny, ale jakość wykonania i osiągi są tragiczne.
Mój kolega ma Zipp’a Shock i kupił moduł odblokowany za 35zł… Osiągi na dzień dzisiejszy 80-85km/h (kierowca jest lekki). Przyśpieszenie nie za dobre ale jak się rozchula to 2T zostawia w tyle.
osiadi sa bardzo dobre lepszego z ata kase sie niekupi
nie ma takich złych osiągów ta zetka jak na 50, nie przesadzajmy. tak jak pisze buczek - za tę cenę jeden z lepszych (mówię oczywiście o nówkach, z gwarancją).