Mi osobiście przypadł do gustu gdyż musze jeszcze poczekać zanim kupie ścigacza , a ten model może delikatnie przygotować do jazdy na przwdziwym ścigaczu, bezsensu byłoby kupowanie go tylko po to żeby sie chwalić jego wygladem. Przecieżnajważniejsze są osiągi a wsilnikach 50zm3 bd one mniej więcej równe. Więc nie ma czym szpanować . mam jednak pytanie czy jeśli kupie rr 50 ,czy będe mógł potem dokupic tylko silnik 125 i go wymienić? Czy rr50 jest do tego przystosowana?
silnik firmy Senke - taki sam jak w romecie k125, zetka itp. Nie wsadzisz tu poziomego 139FMB. Silniki senke są jednak bardzo trwałe, powiedziałbym, że trwalsze od Lifanowskich 139FMB/.
Trochę się dziwie że cały czas romet uparcie brnie w temat własnie tych jednostek napędowych jak by tak postarali się wsadzić porządną kopie am6 to i oprócz wyglądu byłyby i w miarę sensowne osiągi (jak na 50-tkę oczywiście).
Tu chyba po prostu chodzi o brzmienie. AM6 nie brzmi tak dojrzale… Coś za coś.