Otóż nie zgodzę się z tym że jest to drogi zabieg nawet w elektronicznym liczniku i jest robiony nagminnie i łatwo dostępny co bardzo neguje
http://allegro.pl/listing/listing.php?description=1&order=m&string=COFANIE+KOREKTA++LICZNIKA+PRZEBIEGU!!&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&bmatch=s0-prz-1128
łatwiej często w elektronicznym jak w mechanicznym. mechaniczny oznacza ingerencje w mechanizm, odginanie zapadek.. itd. W elektronicznym zmienia sie wartość w pamięci licznika - często przez interface diagnostyczny.
Kocham tych co by wszystko podłączali "pod komputer". Wiekszość nawet nie ma bladego pojęcia jak to działa i że interfejsy są różne i nie zawsze si dogadują i nie każdym "komputerem" można coś w danym pojeździe zrobić.
Zastanawiam sie tez co ma dać podłączenie pojazdu pod komputer diagnostyczny - zwłaszcza takiego pogwarancyjnego.
To nie jest samochód który przebieg zapamiętuje jednocześnie w zegarach, ECU, wspomaganiu kierownicy (ilość motogodzin) i sterowniku xenonów.
Tutaj NAJWYŻEJ sprawdzi się przebieg przy ostatnim formalnie odnotowanym przeglądzie gwarancyjnym - a potem to szukaj wiatru w polu.