Zgadzam z “testerami”. Wszystkie zalety zostały omówione. W starszej wersji niestety zastosowane są żarówki H7, co spowodowało, że jeden reflektor jest jako mijania, drugi jako drogowe. W tej wersji poprawiono tą niedogodność i światłą teraz dorównują pewnie Burgmanowi. @014 rok zamknąłem przebiegiem 18-tu tysięcy km. Nie żałuję ani sekundy spędzonej na tej maszynie. Podobnie jak moja małżonka, z którą wiele kilometrów spędziliśmy razem - ona jako plecaczek. Zadowolona z kanapy, mimo, że podnóżki dla pasażera nie dają zbyt wiele miejsca na postawienie nogi nieco inaczej w długiej trasie. Dziękuję za rzetelny test i czekamy na więcej.
Zapomniałem wspomnieć o małym szczególe - mój skuter to 500-tka, ale komfort i gabaryty Satelisa są takie same. Waga, to co innego.
“Rozpędza się do 115 km/h trzymając przy tym spalanie na wodzy.” To znaczy ile pali? W teście nie wspomniano ani słowa o spalaniu w zwyczajowo przyjętych jednostkach czyli l/100 km. Chyba, że spalanie w garażu podaje się w “wodzach”? Podsumowując skuter wyposażony w sporo elektryki i elektroniki (może nawet elektrotechniki), który podaje mnustwo elektronicznych danych i ma elektryczny kuferek. Przyspiesza i mało pali, ale nie wiadomo dokładnie ile. Kolejny bezsensowny test skutera, który mógłby napisać każdy, kto zawitał na stronę Peugeota albo odwiedził jego salon. Ogarnijcie się i weźcie do prawdziwej roboty.
yezo, czepisz sie wszystkiego jak leci?
SingSing74 napisał:
Podsumowując skuter wyposażony w sporo elektryki i elektroniki (może nawet elektrotechniki), który podaje mnustwo elektronicznych danych
Ogarnijcie się i weźcie do prawdziwej roboty.
No, to już jak jesteśmy tacy perfekcyjni... zacznijmy naprawianie świata od siebie... zajmie nam to zapewne MNÓSTWO czasu... :D