będzie taki sam szrot jak tamten pro?
zamiast wyglądu mogliby wsadzic tam 2t albo cos mocniejszego.
monek100 napisał:
zamiast wyglądu mogliby wsadzic tam 2t albo cos mocniejszego.
- po co ??? Dlatego że "monek100" albo inny Kowalski chciałby więcej :) Ten sprzęt ma śmigać w Polsce 45 km/h Jaki to ma sens dla producenta ??? Jak ktoś chce szybciej to prawko i inny sprzęt.
ja tam wole swojego matrixa za 4 tysie:d
przemokras napisał:
ja tam wole swojego matrixa za 4 tysie:d
- dzięki wniosłeś dużo do dyskusji o pro 50 gt.
Troche przesadzili z ceną za takie drobne zmiany
Fap fap fap złom
hidden napisał:
Fap fap fap
złom
Wiesz to z doświadczenia czy tylko ktoś kto markowy skuter tak twierdzi ?
Mam chinola (romet zetka) i z czystym sumieniem mówię, że to złom jak za takie pieniądze. Ten Zipp to ten sam silnik, podzespoły podobne, nawet przy dbaniu nie pojeździ tyle co katowana markówka.
zetka ma inny silnik.
Dokładnie. Układ pionowy, a nie poziomy.
Łoooł Panowie spoko - po żyjemy zobaczymy , co do silnika to przy dobrej konstrukcji i materiałach + wykonanie może służyć latami i nie ważny układ pion czy poziom.Fakt Zippo Pro 50 nie jest ideałem i mogli w nim zrobić więcej zmian ale jak to zawsze bywa pewnie te zmiany są i nie oficjalne np : lepsze spawy ramy, inne lepsze materiał użyte do produkcji … Fakt jest taki że jeśli ktoś ma ZP50 bez GT nie zamieni go tylko dla LAMPEK LED !!!
Mi osobiście nie podoba się wygląd ścigacza z takim silniczkiem.
padalec napisał - po co ??? Dlatego że ”monek100” albo inny Kowalski chciałby więcej Ten sprzęt ma śmigać w Polsce 45 km/h Jaki to ma sens dla producenta ??? Jak ktoś chce szybciej to prawko i inny sprzęt. a no po to żeby nie zwalniać pod górkę żeby nie tamować ruchu zapasowa moc daje bezpieczeństo pomyśl jedziesz 45 km/h za miastem wyjeżdzasz z zakrętu nagle od tyłu bach zeby muc z kimś normalnie dojeczać i jeszcze wiele takich kito wciskacz
“zapasowa moc daje bezpieczeństo” Ludzie nie piszcie czegos takiego bo to nie jest nawet zalosne…
Caldir - spójrz na to oczami importera.
Jeśli w Polsce obowiązują takie przepisy a nie inne - to pakujemy do zipp-a słaby silnik ale za to masowo produkowany w milionach szt.- którego cena jednostkowa jest mała. Spełnia wymagania ? rozpędza poj. do 45 km/h ?
A dzięki temu cena zipp-a jest niższa.
I chińczyk weżmie wypłatę i armator zarobi i państwo skasuje podatek i importerowi zostanie parę PLN.
Przypuszczam że po zdjęciu blokad będzie śmigał 55-65 km/h (może więcej) więc argument o byciu zawalidrogą jest mocno naciągany.
Co do - "Fakt Zippo Pro 50 nie jest ideałem i mogli w nim zrobić więcej zmian ale jak to zawsze bywa pewnie te zmiany są i nie oficjalne np : lepsze spawy ramy, inne lepsze materiał użyte do produkcji ...."- To jakaś teoria spiskowa - Proszę zacznijcie myśleć ! Lepsze materiały = większa cena !
Padalec pisze: Co do – ”Fakt Zippo Pro 50 nie jest ideałem i mogli w nim zrobić więcej zmian ale jak to zawsze bywa pewnie te zmiany są i nie oficjalne np : lepsze spawy ramy, inne lepsze materiał użyte do produkcji ….” – Proszę zacznijcie myśleć ! Lepsze materiały = większa cena ! CHODZI IM O BŁĘDY I POPRAWKI WZGLĘDEM STARSZEGO MODELU DO JAKICH ŻADEN PRODUCENT NIGDY SIĘ NIE PRZYZNA!!!A tak z ciekawości czy oprócz teoretyków jest ktoś kto ktoś jeździł na codziennie Zippo Pro 50.
SUPER!!! dobra,żartowałem. Mogli się chinole postarać i wbić tam jakieś 10HP am6,wtedy byłby sens to kupić. Z wyglądu zawsze mi się podobał,lecz 4t chłodzony powietrzem i moc max. 4.5HP z górki to całkowicie mnie odstrasza.
Ludzie z której choinki pospadaliście jeśli dla was 4.5 HP to was za mało i niezgadzacie sie z przepisami odnośnie motorowerów czyli prędkość max 45 km/h zróbcie prawko “A” i wsiadajcie na bandita zawsze jakaś nerka sie przyda. ŻAL…
ZIPP PRO kupiłem w tamtym roku, czyli teoretycznie po tym jak producent deklarował poprawę jakości tego sprzętu. I rzeczywiście tak było i jest, zrobiłam na nim prawie 10 tyś w rok i nie ma się do czego przyczepić! Pojazd spisuje się bez zarzutów. Więc nie wiem skąd biorą się opinie osób, które z praktycznego punktu widzenia nie mają doczynienia z tym pojazdem, i tak naprawdę nie powinni się wypowiadać na forach bo od snucia domysłów to raczej nie jesteście… Nowy Pro GT bardzo dobrze wygląda i nie mogę się doczekać kiedy zobaczę go na żywo w punktach sprzedaży!