Opinie: Nowy Romet ADV 250 i krótki test #6 Szybcy i Wolni Vlog Jednoślad.pl

No i super, o to chodzi. Wchodzą nowe modele, może za chwilę Romet i Junak przestaną być postrzegane jako tanie ^chinole^, a zapracują na zaufanie nowych użytkowników. Narobiłeś mi Leszku ochoty na jeszcze jedną przymiarkę… :slight_smile:

Nawet nie brzydki ten Zongshen RX3 wel Romet ADV 250,zdiąć te skrzynki narzędziowe,zmienić opony na enduro i można frówać:)

Nie wiem, czy 170 kg, to aż tak mało, a w takim ‘terenie’ to lepiej by sobie poradziła WSK 125. Jeżeli silnik jest podobny do tych 250 chłodzonych cieczą z quadów, to współczuję przyszłym właścicielom potencjalnych napraw. Zapewne sprzęt zginie śmiercią naturalną, jak Zipp Nitro, czy jakieś Junaki o pojemności powyżej 125.

W Quadach to są klony cg200,dwu zaworowe i na popychaczch [taka wydumka] a tu masz taki tylko już na wtrysku i z usuniętą kopą
http://www.aliexpress.com/item/zongshen-250cc-water-cooled-engine-1-cylinder-4-stroke-17HP-NC250-engine-with-balance-shaft/468989135.html?spm=2114.01010208.3.1.WXE3lC&ws_ab_test=searchweb201556_9,searchweb201644_3_505_506_503_504_502_10001_10002_10016_10017_10010_10005_10011_10006_10003_10004_10009_10008,searchweb201560_2,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_6448&btsid=ef382dc0-e0d6-4532-a087-57a2a4c52329

Aro: Skąd wytrzasnąłeś te ceny?? Inazuma 250 w oficjalnym cenniku na 2016 stoi 23000, ta za 12500 to jest wyprzedaż z 2014 i to tylko na papierze, bo w salonie miły Pan powiedział że ta tabelka jest rzadko uaktualniana i w sumie tego motocykla to już nie ma. Hyosung GD250 za 10000 to też u konkretnego dealera wyprzedażowy, bo oficjalna cena jest coś koło 13500. Hiszpańskie Rieju Tango 250 jest za 13-14tys.

Pany ale porównanie cenowe ni jak sie ma do typu moto bo Inazuma 250 to golas,GD250 to taki golas funbike,a tango to taki ala trial,a romet to w tej klasie pojemnościowej jedyny adventure z tego co widzę,jedyne ale to takie że jak romet zamawiał od żółtych małp to mogli 300 jak minsk. http://minsk-moto.com/en/enduro/trx-300i.html

Zongshen pracuje nad nową wersją tego moto z większym silnikiem: 450cm Silnik jest już w sprzedaży: http://www.alibaba.com/product-detail/NEW-2016-zongshen-450cc-engine-for_60310012178.html

PeterP: na papierze to 2x większa pojemność, 2x większy moment obrotowy, 1,6x większa moc silnika, ADV 250 z danych jest minimalnie mniejszy i lżejszy od wiadra 125. Pytanie jest jedno jak to będzie się sprawować po montażu przez serwisy Rometa? Na youtubie jest test Zongshen RX3 (to samo) zrobiony w USA na dystansie 5000mil, bez awarii. Ciekawe, że zgodnie z informacjami z materiału filmowego, przedstawiciel w USA nie ma dealerów, a w przypadku naprawy gwarancyjnej wysyła niezbędne części użytkownikowi, lub jeśli ten nie jest uzdolniony technicznie, opłacają naprawę w najbliższym serwisie (który się podejmie naprawy).

I to jest bardzo słuszna koncepcja. Nie trzeba budować sieci niedoszkolonych serwisów własnych, które robią głównie... obciach :-)

tak
https://www.youtube.com/watch?v=KK99X3rxvII

Cena oficjalna 14tys., to troszkę więcej niż 12tys., ciekawe za ile będzie Classic?