Czyli taki Piaggio LeonArt Daytona 125 w wersji budżetowej
Ale muszę przyznać że żebra na garkach w tego typu motocyklu to podstawa a w piaggio mi tego zabrakło.
Chłodzenie cieczą nie załatwia sprawy ?
WodzuWGK chodzi o wygląd mogli nawet dla lipy te żebra dać,jak by virago czy harley wyglądał z gładkimi garami ,żadnego uroku by ie miały.a chłodzony cieczą z żeberkami był np;SUZUKI VS 800 INTRUDER i wygląd był i chłodzenie.
Fakt użebrowane gary wyglądają lepiej. Zastanawiam się dlaczego Junak firma z takimi tradycjami nie opracuje własnego projektu motocykla tylko musi "pożyczać" od innych.
bo lecą po najmniejszej lini oporu zrobili 650tkę i już się nie chce a junak to cf moto oni głównie na quadach sie skupiają[konkretne robią miałem okazję wytyrać takiego w terenie] a motocykle robili swoje nie tak dawno i choppery w automacie kiedy rometowi się o tym nie śniło;obejżyj kilka.
http://www.autoevolution.com/news/cfmoto-cruz-the-funny-half-chopper-half-scooter-machine-58363.html
http://i00.i.aliimg.com/photo/v0/60118384062_1/CFMOTO_250CC_MOTORCYCLE_HIGH_SPEED_CHOPPER.jpg
http://moto.zombiedrive.com/cf-moto/2009-cf-moto-v3-sport.html
WodzuWGK napisał:
Fakt użebrowane gary wyglądają lepiej. Zastanawiam się dlaczego Junak firma z takimi tradycjami nie opracuje własnego projektu motocykla tylko musi "pożyczać" od innych.
Ponieważ Junak to nigdy nie była firma tylko nazwa projektu motocykla a realnie była to kooperacja masy podmiotów i fabryk.
Popatrz:
powinno sie odpalić od 5:14
https://youtu.be/9xXr96YDcBs?t=314
Dzięki Womat za linka - bardzo ciekawe i z przyjemnością obejrzałem cały film a potem inne z tego kanału - kawał wiedzy o historii motocykli.
no, fajnie gość opowiada