Bardzo ładne motocykle, ale brak choć jednego ekonomicznego pojazdu miejskiego, a właśnie takie będą u nas na topie w najbliższym czasie. Oczywiście zawsze jest naked, ale ekonomiczny to on raczej nie będzie przy swoich 73 kucykach ;]
20 tys za nakeda, 23 za owiewki a 27 tys za choppera. Nie wiem czy to sa atrakcyjne ceny. W PL jest sooro ciekawszej konkurencji nie wiele drozszej w zakupie. Liczylem na ceny sporo mniejsze niz 20 tys. za nakeda. Dodatkowo brakwrsji z ABS. jak dla mnie odpada, na dodatek nie wroze sukcesow przy takiej polityce cenowej.
Większe pojemności są w naszym kraju bardzo popularne, ale wśród “używek”. Świadczy to o potencjale rynku. Uważam, że ceny jak za tej klasy, i tej jakości motocykle są bardzo dobre w stosunku do konkurencji (nie do zarobków). Np. Junak za 19600zł to chyba nieporozumienie, nawet gdyby miał do kpl. elektrycznie regulowną szybę przednią. Przepaść jakościowa w stosunku do Hyosunga. Hyosungowi wróżę przyszłość w Polsce, tym bardziej, że partnerem nie jest jakaś firma krzak tylko Romet, sądzę stabilny finansowo, który swoje produkty dostosowuje do siły nabywczej klienta.